וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וילנאי וגיא מרוז: "לא עשינו 'סיבוב יחסי ציבור על הפיגוע' כפי שכתבו"

21.1.2015 / 14:32

"מי שצפה יכול היה לראות כמה אנחנו נבוכים מהתזמון", אומרים אורלי וילנאי וגיא מרוז בתגובה לביקורות על כך שחדשות 10 הקדישו להם את שיר במהלך הדיווח על הפיגוע בתל אביב

צילום מסך

"לא עשינו 'סיבוב יחסי ציבור על הפיגוע' כפי שכתבו", אומרים אורלי וילנאי וגיא מרוז בתגובה לביקורות שפורסמו בתקשורת (בין היתר באתר ynet) בעקבות האירוע השנוי במחלוקת שהתרחש הבוקר (רביעי), במהלך הדיווח המתגלגל על פיגוע הדקירה בתל אביב. תוכנית הבוקר של ערוץ 10 בהנחייתם עברה למבזק חדשות שנקטע לקראת סופו עבור הקדשת שיר לשניים. אלי ראכלין, שהקריא את מבזקי החדשות המלווים את תכנית הבוקר, סיים את המבזק של השעה 8:30 כשהוא פונה אל השניים ואומר: "עכשיו, נעשה עצירה ממש קטנה מאירועי היום למשהו אחר". וילנאי עוד הספיקה לשאול: "האם אתה בטוח שאתם רוצים לעשות את זה?", ראכלין אישר והפנה את השידור לדני רובס שביצע קטע מתוך "משהו חדש מתחיל" באולפן. כשהשידור הוחזר ממערכת החדשות בירושלים לאולפן בגבעתיים, סיפרו צמד המנחים כי הם עומדים לצאת לחופשת לידה בעקבות האישור הסופי שניתן להם בנוגע לאימוץ ילד.

"חברים יקרים", מסרו אורלי וגיא, "בשעות האחרונות פורסמו בכל מיני אתרים ביקורות מרושעות וגועליות ואני מבקשת ברשותכם להגיב. אתמול סיפרנו לכם כאן שיש לנו חדשות דרמטיות שקשורות לחיינו ושנספר לכם עליהן לקראת סוף התוכנית הבוקר. רצינו לשתף אתכם בעובדה שאנחנו הופכים מהיום להיות משפחת אומנה לילד. רצינו לשתף כי רבים מכם צופים נאמנים אשר גם מעורבים בחיינו ומתעניינים ובעיקר כי מדובר בשמחה גדולה שהגיעה לחיינו. אלא שהבוקר כידוע לכולם ספגה מדינת ישראל פיגוע נורא וכמובן שברגע שהתחלנו לדווח עליו היה ברור ששום אירוע שקשור לחיינו לא רלוונטי כרגע. בסביבות 8:40 חברנו אלי ראכלין, מגיש החדשות הותיק, ביקש להפתיע אותנו בברכה שהכין כשהוא מלא בכוונות טובות. כל מי שצפה יכול היה לראות כמה אנחנו נבוכים מהתזמון ובטח ובטח שלא עשינו 'סיבוב יחסי ציבור על הפיגוע' כפי שכתבו אנשים עלומים, שאפילו לא מפרסמים את שמם בביקורות המרושעות שלהם כי הם פחדנים עלובים.

"ראכלין ביקש לעשות את מה שעשה משיקוליו שלו ואנחנו מעריכים את הפרגון שלו ומכבדים את שיקוליו ויודעים שלא היתה לו כוונה לפגוע באיש, בדיוק להיפך. כל נסיון לשוב ולפגוע בשמנו ולהפוך את הימים המיוחדים האלה בעבורנו לרעים הוא מנוול ומיותר. אף אחד מהמפרסמים אפילו לא טרח לבקש תגובה, העיקר לזרוק בוץ על אורלי גיא, איזה כיף, אה? אנחנו מבקשים להודות לדני רובס שהפתיע אותנו לבקשת ראכלין ומתנצלים בפני מי שנפגע אם יש כאלה (ואנחנו לא מתכוונים למבקרים מתוסכלים). תודה, אורלי וגיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully