וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הקליפ של סיה חושפת: לשיה לה-באף יש בעיות היגיינה

21.1.2015 / 15:14

מאדי זיגלר, הרקדנית הקטנה שמככבת בקליפ ל"Elastic Heart", מספרת בריאיון על הקשיים שהתגלו מאחורי הקלעים ועל ההתמודדות עם הרגלי הניקיון המוזרים של הכוכב שלצידה

הקליפ השנוי במחלוקת ל"Elastic Heart" של סיה ממשיך לייצר כותרות. בעקבות הסערה שהתעוררה סביב הקליפ בכיכובם של הרקדנית הקטנה, מאדי זיגלר בת ה-12, ושיה לה-באף, התראיינה זיגלר לאתר Etonline וסיפקה מידע חדש מאחורי הקלעים של ההפקה. "מעולם לא רקדתי עם גבר מבוגר כל כך - וזה גם לא היה בדיוק ריקוד כי מה שבאמת עשינו הוא לדמות קרב בינינו. הסיפור מאחורי הקליפ הוא שאני ושיה חיינו כלואים בכלוב הזה במשך שנה, כשאני החזקה יותר מבין שנינו ומנסה להרוג אותו".

סיה. יוטיוב, צילום מסך
טראומת ילדות/צילום מסך, יוטיוב

מאז שעלה לאוויר ב-7 בינואר הספיקו כבר יותר מ-66 מיליון גולשים לצפות בקליפ, כשרובם המוחלט מפרגן בתגובות נלהבות להופעה של השניים. כעת מתברר שהדרך לתוצאה הסופית עברה בסוג של טירונות שעברה הרקדנית המוכשרת תחת ידי ההפקה של סיה. "בכל פעם שעשינו הפסקה בין טייקים, הם באו אלי ואמרו: 'את חייבת להיות יותר אגרסיבית. את חייבת להכות אותו חזק יותר, לנשוך אותו חזק יותר'. אני אמרתי 'אני לא יכולה. אני לא רוצה להרביץ לאף אחד, זה מפחיד'. שיה גם בא אלי כל הזמן וביקש 'את חייבת להכות אותי עם כל מה שיש לך. זה לא ייראה אמיתי עד אז".

בסופו של דבר השתכנעה זיגלר ומילאה את ההוראות, אך לא ממש אהבה את ההשלכות. "באמת נשכתי את שיה וזה היה מגעיל כי שנינו היינו נורא מלוכלכים, והייתי צריכה לנשוך את הידיים המלוכלכות שלו. כל הזמן ניגבתי את עצמי וניסיתי לנגב גם אותו, אבל הוא אמר 'אני לא צריך את זה, אני בסדר ככה, לא אכפת לי'. המשכתי להתעקש והבאתי גם בושם ובסופו של דבר הוא עשה כדברי. אמרתי לו 'אני מצטערת, אבל אתה טיפוס די מלוכלך'.

זיגלר מופיעה בפעם השנייה ברציפות בקליפ לשיר של סיה, זאת אחרי ההצלחה העצומה של "Chandelier" שהפכה אותה למושא הערצה של רבים בעולם. דניאל אסקיל, במאי שני הקליפים, סיפר בראיון למגזין Vanity Fair כיצד אותרה זיגלר לראשונה. "סיה, שמכורה לריאליטי, באה אלי יום אחד ושאלה: 'הילדה הזאת מאדי היא מדהימה, אתה מכיר אותה?' ואז אמרתי שלא ומעולם לא ציפיתי בסדרה 'רקדניות קטנות'. היא שלחה אלי לינק לאחד מהפרקים ועל אף שאני לא מחובבי הריאליטי, לא יכולתי להתעלם מהעובדה שיש משהו מאד מיוחד במאדי כפרפורמרית. ואז פנינו אליה והסוף ידוע".

כזכור, מיד לאחר פרסום הקליפ, קיבלה סיה קיתונות של ביקורת שהאשימו אותה בכך שהוידאו מרמז על קירבה מינית לא ראויה בין השחקן בן ה-28 והילדה בת ה-12 ואף נוטה לפדופיליה. בתגובה כתבה סיה שציפתה לביקורת ושהיא מתנצלת בפני כל מי שחש עצמו נפגע מהקליפ. "בסה"כ ניסיתי תוכן שעוסק ברגש, לא התכוונתי לעצבן אף אחד", צייצה בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully