וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל: כוכב הטלוויזיה הושעה מעבודתו כמורה אחרי ששכב עם תלמידים

22.1.2015 / 16:50

המורה ניל גריפין, שכיכב בסדרת הדוקו של ערוץ 4 הבריטי, נמצא אשם בהטרדה מינית של כמה מתלמידותיו וכן בכך ששכב עם שתיים מהן. להגנתו סיפר: "הן היו בנות 18 כשהתחלנו לצאת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גריפין בקטע מתוך התכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניל גריפין, כוכב הסדרה הדוקומנטרית המוערכת "Educating Yorkshire" שהוקרנה בערוץ 4 הבריטי, הושעה השבוע מתפקידי הוראה למשך שארית חייו לאחר שהודה ששכב עם שתיים מתלמידותיו הקטינות. הסדרה, ששודרה במהלך 2013 עקבה אחר חייהם של המורים והתלמידים בתיכון הקהילתי "טורמהיל", הממוקם ליד העיר דיוסברי במערב מחוז יורק.

על פי ממצאי החקירה שנוהלה בקולג' הלאומי להוראה, שם לימד גריפין עד לאחרונה, השתמש המורה בזהויות בדיויות בפייסבוק כדי לשלוח הודעות בוואטסאפ לאחת מתלמידותיו, ובהן סיפר שהוא מקנא בה כי היא וחברותיה לכיתה נראית כל כך סקסיות בטייטס. לתלמידה אחרת כתב שהוא נמצא במערכת יחסים ומעוניין לשמוע מה דעתה על קרוס-דרסרים (גברים שמתלבשים בבגדי נשים, ולהיפך). לתלמידה שלישית סיפר שהפנטזיה שלו היא שתעמוד מעליו עם תלבושת בית הספר ותעשן סיגריה. בהמשך שכב עם שתיים מתלמידות הקולג' בו הוא מלמד כיום.

התלמידים דיווחו על ההודעות להנהלת בית הספר שהעבירה את הממצאים לקולג'. גריפין הודה באישומים נגדו וסיפר כי "באותה תקופה ההודעות הללו לא נראו לו יותר מאשר שיחות טיפשיות". את עמודי הפייסבוק המזוייפים בהם השתמש הסביר כ"אסקפיזם שעזר לו לברוח מהמתח של חיי היום יום". את מערכת היחסים המינית עם התלמידות הסביר בכך שהחל לצאת איתן לאחר שמלאו לשתיים 18, ולעולם לא פגש בהם במהלך יום הלימודים בבית הספר.

חברי ועדת החקירה לא התרשמו מההסברים והודיעו לגריפין כי הוא מושעה מתפקידי הוראה למשך כל ימי חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully