וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכת האוסקר דיאן וויסט: "אין לי כסף לשלם שכר דירה"

26.1.2015 / 14:56

כוכבת "חנה ואחיותיה" ו"קליעים מעל ברודוויי" חושפת בריאיון לניו יורק טיימס שהמחסור בתפקידים יביא אותה בקרוב לפנות את דירתה. "אני פסימית מאוד באשר לסיכויים של נשים להשתוות לגברים", הסבירה

דיאן וויסט. GettyImages
רוצים רק אמא חמודה./GettyImages

קללת זוכי האוסקר היא לא עניין חדש. פ. מוריי אברהם, רוברטו בניני ואדריאן ברודי יוכלו לספר לא מעט על השממה שמצפה לחלק ממחזיקי הפסלונים רגע אחרי ירידתם מהבימה. ובכל זאת, מקרים שבהם שחקנים הוליוודיים מעוטרים מגיעים לפת לחם הם לא עניין שכיח. זו גם הסיבה שבגללה סיפורה של דיאן וויסט מסעיר ביממה האחרונה את הוליווד.

וויסט בת ה-66 זכתה בעבר פעמיים בפרס האוסקר בקטגוריית שחקנית המשנה, בשני המקרים כיכבה בסרטיו של וודי אלן: "חנה ואחיותיה" ו"קליעים מעל ברודוויי". בנוסף הייתה מועמדת לאוסקר נוסף ("הורים במשרה מלאה"), זכתה בשני פרסי אמי וכיכבה בעשרות הצגות תיאטרון וסרטים. כל אלה, לדבריה, לא הספיקו כדי לאשפר לה להתמודד עם קשיים פיננסיים.

"אצטרך לפנות את הדירה שלי בקרוב", סיפרה וויסט בריאיון לניו יורק טיימס שבו הסבירה כי מיד לאחר זכיותיה זכתה לקבל אך ורק הצעות לסרטים שדרשו "אמא נחמדה". "זה כל מה שהיה לי מלבד התיאטרון". לדבריה היא פסימית מאוד באשר לסיכויים של נשים להגיע בעתיד למעמד שווה של גברים ולקבל הצעות מגוונות. בימים אלה עלה לאקרנים סרטה החדש של וויסט, "מפלה" לצדם של אל פאצ'ינו וגרטה גרוויג. בשנה הבאה היא צפויה לשחק לצידו של דיוויד אויילו ("סלמה") בסרט "חמישה לילות במיין" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully