וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווין שאדו מגיע להופעה בישראל

26.1.2015 / 15:07

Twin Shadow, מפיק הפופ-סול-דאנס האולטימטיבי של דור הסלפי, קובע תאריך חדש בתל אביב לרגל האלבום החדש והמצופה שלו, "Eclipse"

Twin Shadow, או בשם שנתנה לו אמו ג'ורג לואיס ג'וניור, המשורר, מפיק הפופ-סול-דאנס האולטימטיבי של דור הסלפי, קובע תאריך חדש בתל אביב לרגל האלבום החדש והמצופה "Eclipse": שבת - 16/05/15, בארבי ת"א.

בן לאב שדילג בין מקצועות כמו שחקן פוטבול, מורה בבית ספר, מסאז'יסט ויוצר קולנוע - לואיס נולד ברפובילקה הדומניקנית, גדל בפלורידה, היגר לבוסטון ולבסוף השתקע בברוקלין. לא פלא שהפך לאחד היוצרים האקלקטיים והמסקרנים של התקופה, שמחזיק ביכולת הנדירה לעכל את השפעותיו המוזיקליות המגוונות במקום לחקות אותם.

ריליס הבכורה, "Forget", הצטיין במלודיות מתוחכמות וקומפוזיציות מטרידות לצד פואטיקה אמוציונלית, המביאה לכדי אמנות של ממש את העיסוק האובססיבי של האמן בעצמו ומיתגה אותו כנרקיסיסט החבוי בכל אחד מאיתנו. תקשורת המוזיקה האמריקנית חיבקה בחום את האלבום, פיצ'פורק כללו אותו ברשימת אלבומי השנה של 2010 ולואיס אף הוכתר על ידי אחדים כ"מוריסי השחור". האלבום הופק בשיתוף כריס טיילור מגריזלי בר ובהמשך אותה שנה השתתף בסיבוב ההופעות של פלורנס אנד דה מאשין.

אלבומו השני של לואיס, "Confess", נכתב בעקבות תאונת אופנוע שעבר ומתכתב עם רומן פרי עטו העוסק באותו הנושא, "ליל הירח הכסוף". הקליפים לסינגלים "Five Seconds" ו-"Patient" משמשים כפרולוג לספר ומשלימים זה את זה. האלבום זכה לשבחים בזכות? התפתחותו המוזיקלית של טווין שאדו, שמציג כאן משב מרענן של רוח אופטימית ומשייף את הסאונד באופן מופתי על ידי הפקה עצמית. האלבום היווה תצוגת תכלית המורכבת מסך השפעותיו המוזיקליות - ניו-ווייב, דיסקו, דאנס פופ, רית'ם אנד בלוז ואפילו קראוטרוק.

בהמשך לואיס תרם שיר מקורי לפסקול של GTA5 וייסד את פרויקט "UNDER THE CVRS", ערוץ יוטיוב בו הוא מבצע גרסאות כיסוי לאמנים כגון הסמית'ס, לו ריד וברוס ספרינגסטין, בהתאם לבקשות הקהל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

באפריל 2014 שיחרר סינגל חדש, "To The Top", המנון ניצחונות אולטימטיבי, אותו המגזין סטריאוגאם כינה "ככל הנראה הדבר הגדול, הכביר ביותר, שלואיס הקליט מימיו". חודש לאחר מכן פגש את אוויר העולם הטראק "Lost You", סנסציית מועדונים מיידית שיצר יחד עם צמד הדאנס הקנדי זדסדד.

כעת מתכונן טווין שאדו לאלבומו השלישי והמצופה, "Eclipse", שייצא ב-17 במרץ במשכנו המוזיקלי החדש, וורנר ברדרס. בדצמבר האחרון יצא הסינגל הראשון מתוכו, "Turn Me Up". טווין שאדו ליווה אותו באומרו: "בקשו ממני יותר, תנו לי יותר בחזרה, הפסיקו להילחם נגד הדברים שאתם רוצים יותר מכל".

על הבאתו של טווין שאדו לישראל אמונה חברת ההפקות העצמאית נרנג'ה, המפיקה גם את הופעותיהם הקרבות של טריקי ומק דהמרקו בישראל.

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 139 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully