וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הריאיון הביזארי של ג'ימי פאלון וג'ניפר אניסטון

27.1.2015 / 0:00

מצוד אחרי חניבעל בטריילר החדש לקראת העונה השלישית של הסדרה, רשת CBS מציגה את סופרגירל החדשה וסצנה שירדה בעריכה מ"מחלקת גנים ונוף". חדשות הטלוויזיה מארה"ב

כת מסתורית והחיים בעיר הגדולה: טריילר לסדרה החדשה של טינה פיי

רשת נטפליקס שחררה השבוע טריילר לסדרה
"Unbreakable Kimmy Schmidt", הסדרה החדשה של טינה פיי. בטריילר נראית כוכבת הסדרה שמידט (אלי קמפר) כשהיא משתחררת סוף סוף מהכת בה חיה ויוצאת אל העולם האמיתי הכולל שותפים לדירה, דייטים ועבודה של גדולים. גם ג'יין קרקובסקי המופלאה שם. צפו.

טריילר ראשון לעונה השלישית של "חניבעל"

העונה השלישית של "חניבעל" תעלה לאוויר רק בקיץ, אבל עד אז שחררה הרשת טריילר חדש בו נראה ויל גראהם רודף באובססיביות אחרי חניבעל לקטר במקום שנדמה לו כמו פירנצה, איטליה. לדברי יוצר הסדרה בריאן פולר, העונה הבאה תכלול אלמנטים משני ספרי חניבעל
"Hannibal Rising" ו-"Red Dragon".

כוכבת "glee" לוהקה לתפקיד סופרגירל

השחקנית מליסה בנויסט (מי שגילמה את מארלי בסדרה "glee") לוהקה השבוע לתפקיד סופרגירל בדרמה חדשה מבית רשת CBS. בסדרה תגלם בנויסט את קארה ג'ור-אל, צעירה ששמרה בסוד את כוחות העל שלה במהלך שנות התבגרותה על כדור הארץ. הסדרה עוסקת בחייה של קארה בגיל 24, כשהיא סוף סוף מתחילה לאמץ את הגורל שלה כגיבורת-על.

מליסה בנוויסט. GettyImages
ושלא תאכלי לנו שם קריפטונייט/GettyImages

ג'ימי פאלון וג'ניפר אניסטון מחליפים שפתיים ומראיינים אחד את השני

ג'ימי פאלון וג'ניפר אניסטון ישבו לריאיון שנראה בתחילה שגרתי. אלא שאז הם החליפו שפתיים על המסך וראיינו אחד את השני במבטאים מוזרים ומבטים מצחיקים. צפו בריאיון שהפך ביזארי מרגע לרגע.

סצנה שירדה בעריכה: הורות על פי לזלי נופ

סצנה שירדה בעריכה של "מחלקת גנים ונוף" חושפת את כישורי ההורות של לזלי ובן לשלישיית ילדיהם הרועשים. או כמו שנופ הגדירה את זה: "זה הורות: לעזור לילדים שלך באמצעות שקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully