וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקטד מאשרום ורד בנד ישתפו פעולה במופע מיוחד

27.1.2015 / 10:00

המופע השנתי של אינפקטד מאשרום בישראל יתקיים לראשונה במתחם פתוח, ובו תארח הלהקה את רד בנד ושורה של אורחים נוספים. בשיאו של הערב יתאחדו הלהקות ויבצעו מספר שירים על הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים לביקור השנתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע ה"סופר קלאסיקו" הרביעי במספר שייערך באפריל הקרוב יציג שיתוף ראשון מסוגו על הבמה בין אינפקטד מאשרום ורד בנד. ה"סופר קלאסיקו" הוא המופע השנתי המסורתי של אינפקטד מאשרום, המשלב בכל פעם שילובים מפתיעים עם זמרים והרכבים מישראל ומחו"ל. בעבר הופיעו באירוע בין היתר להקת ה"בלקן ביט בוקס", "משינה" ו"הדג נחש".

השנה יתקיים המופע לראשונה במתחם פתוח תחת כיפת השמיים, ה-Live Park בראשון לציון, אמפי פארק חדש להופעות מבית "זאפה" הממוקם במערב ראשון לציון ליד חוף הים ומתחם הסופרלנד. רד בנד, המשלבת תיאטרון בובות עם מופע רוק, זכתה להצלחה גדולה בשנים האחרונות עם תכנית לייט נייט בערוץ 2, סדרה בהוט, פרסומות והופעות ברחבי העולם. המופע עם אינפקטד מאשרום יהיה מופע האצטדיון של הלהקה לקיץ.

רד בנד. אלון גרעיני, מערכת וואלה! NEWS
פעם ראשונה באצטדיון/מערכת וואלה! NEWS, אלון גרעיני

כל אחת מהלהקות תארח במהלך הערב אורחים מטעמה. כאשר לצד איפקטד מאשרום יופיעו "היהודים", "התקווה 6" ו-"Savant". רד בנד תארח את אסתר רדא ונינט. בשיאו של הערב יתאחדו שתי הלהקות ויבצעו מספק שירים על הבמה.

המופע יתקיים ביום חמישי, ה-2 באפריל, בשעה 20:00. כרטיסים ניתן להשיג במרכז ההזמנות של זאפה. טלפון 9080*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully