וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתלבש, אתה עצור: הסדרה על בני זוג שנשלחו לכלא בגלל סקס

27.1.2015 / 15:02

סדרה חדשה של רשת דיסקברי תציג שורה של מקרים שהובילו בני זוג נלהבים במיוחד לבלות מאחורי סורג ובריח. בין היתר יתואר סיפורם של בני זוג שמשחק התפקידים שלהם נחשד בטעות כחטיפה

יח"צ - חד פעמי

ז'אנר חדש נולד בטלוויזיה האמריקאית: תעודה מינית. אחרי ש"סקס שלח אותי לחדר המיון" של רשת TLC הצליח לייצר נתוני צפייה גבוהים בשנה שעברה סביב סיפורים כמו אורגזמה שנמשכה שלוש שעות, החליטו בדיסקברי להגיב עם "סדרת תחקירים" משלהם שתזכה לשם: "סקס שלח אותי לבית הסוהר". אם השם המפורש לא הסביר את עצמו, מדובר בסדרה העוקבת אחרי זוגות שהרפתקאותיהם המיניות הובילו אותם לחצות את הגבול המותר בחוק.

הסדרה שתעלה לשידור ב-6 בפברואר תציג 12 מקרים שערורייתיים ב-6 פרקים, שיכללו גם ראיונות עם הזוגות המעורבים. בין היתר מדובר בזוג אוהבים שנתפס מתגפף על גג של בניין מגורים והוביל שכנים להתלונן בטעות על תקיפה, או בזוג שמשחק התפקידים שלו שלו בשכונה פורש בטעות כחטיפה.

"כל פרק בסדרה נפתח בשחזור מצחיק, סקסי וקצת מביך של המשתתפים, שנגמר בחלק מהמקרים עם אזיקים על הידיים או בחדר המעצר", מסביר מפיק הסדרה, "אנחנו מדברים כאן על אנשים אמיתיים שהחוויות המיניות שלהם הובילו אותם לצרות צרורות".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully