וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ פיליפס, זוכה "אמריקן איידול", תובע את חברת ההפקה במטרה להשתחרר מהחוזה

27.1.2015 / 19:03

זוכה העונה ה-11 של "אמריקן איידול" תובע את החברה שמפיקה את התוכנית. לפי כתב התביעה שהגיש פיליפס, חברת ההפקה דאגה בעיקר לאינטרסים שלה ולא קידמה את הקריירה שלו

שלוש שנים לאחר שזכה בעונה ה-11 של "אמריקן איידול", פיליפ פיליפס מבקש להשתחרר מהחוזה ומגיש כתב תביעה לבית משפט בלוס אנג'לס. באם פיליפס יזכה בתביעה, הדבר עלול להשליך על תוכניות ריאליטי נוספות.

"אני אסיר תודה להזדמנויות להן זכיתי בעקבות ההשתתפות ב'אמריקן איידול'. הערך שהמעריצים ושהתוכנית העניקו לקריירה שלי לא נעלם מעיניי. עם זאת, אני מרגיש שלא הייתי חופשי לקדם את הקריירה שלי כפי שהייתי רוצה לעשות... אני מצפה ליום בו אוכל להקליט שירים טובים ולהופיע בפני המעריצים", מסר פיליפס בהצהרה שפורסמה לאחר הגשת התביעה לבית המשפט.

בכתב התביעה שהוגש, טוען פיליפס כי "19 Entertainment", שמפיקה את "אמריקן איידול" ושמולה הוא חתום על חוזה, פעלה בעיקר לקדם את האינטרסים הכלכליים שלה ולא שמה את הקריירה של פיליפס בראש סדר העניינים. בין היתר טוען פיליפס כי נציגי חברת ההפקה שיקרו לו בנושאים שונים, זכו לארבעים אחוזים מסך הרווחים, הסתירו את שם אלבומו האחרון ממנו ואף הכריחו אותו להופיע ללא עלות עבור גורם שלילי. פיליפס מקווה שבית המשפט ירחיב את החוק העוסק בסוכנויות ניהול אמנים ויכלול גם את מערכות היחסים בין בוגרי תוכניות טלוויזיה שונות וחברות ההפקה.

בחברת ההפקה הזדרזו להגיב בהצהרה רשמית בה נטען כי חברת ההפקה גאה בעבודה עם פיליפס ובדרך בה טופח כשרונו. "תמיד פעלנו לקידום האינטרסים של פיליפ. נגן על עצמנו מפני כל טענה חסרת בסיס שתרמוז אחרת".

יש לציין כי רוב בוגרי "אמריקן איידול" המצליחים עזבו את "Entertainment 19" בשלב זה או אחר. עם זאת, פיליפס הוא הזוכה הראשון שתובע את החברה על מנת להשתחרר מהחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully