וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תרבות מחלק לכם כרטיסים להופעה של וואן ריפבליק

1.2.2015 / 9:54

בחודש מאי תגיע הלהקה האמריקאית וואן ריפבליק להופעה בפארק הירקון בתל אביב, ואנחנו מחלקים לכם כרטיס זוגי. היכנסו ואולי תזכו

וואן ריפאבליק. עמוד הפייסבוק של הלהקה, צילום מסך
וואן ריפבליק/צילום מסך, עמוד הפייסבוק של הלהקה

להקת וואן ריפבליק תופיע בפארק הירקון בתל אביב ב-28 במאי ואתם יכולים לזכות בכרטיסים להופעה.

להקת הפופ-רוק (כפי שהוגדרה על ידי התקשורת, הסולן עצמו טען כי ללהקה אין ז'אנר מוזיקלי) פרצה לתודעה ב-2007 עם הסינגל הראשון שלה, "Apologize", בשיתוף המפיק טימבלנד שזכה להצלחה גדולה ומהירה ולימים היה מועמד לגראמי. באותה תקופה השיר זכה למספר ההורדות הדיגיטליות החוקיות הגבוה ביותר בכל הזמנים בארצות הברית. הוא נכלל באלבום הראשון שלהם, " Dreaming Out Loud", שיצא בהמשך אותה שנה וזכה במהרה באלבום זהב. גם הסינגל השני מהאלבום, "Stop and Stare", זכה להצלחה בהורדות.

אלבומה השני, Waking Up, יצא בנובמבר 2009, והעפיל למקום ה-21 במצעד המכירות של הבילבורד. גם באלבום זה הלהקה שיתפה פעולה עם טימבלנד, בשיר "Marchin On" שהיה השיר הרשמי של מונדיאל 2010. האלבום כלל גם את הלהיטים "Secrets" ו" All The Right Moves". במרץ 2013 יצא אלבומה השלישי, " Native " שמו, הנחשב למצליח ביותר שלה, וכלל את הלהיט "Counting Stars".

במקביל לפעילותו כסולן, קלידן וכותב המרכזי של וואן ריפבליק, ראיין טדר יצר והפיק שירים לאמנים רבים, בהם ביונסה, אדל, קלי קלארקסון, וואן דיירקשן, והיה מועמד ארבע פעמים לגראמי, מחציתם עבור השיר "Halo" שכתב לביונסה.

רוצים כרטיס זוגי להופעה של וואן ריפבליק? הקליקו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully