וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של ליסבת: הספר הרביעי בסדרת "נערה עם קעקוע דרקון" ייצא באוגוסט

29.1.2015 / 11:20

הסופר דיוויד לגרקרנץ השלים את טיוטת הספר הרביעי בסדרת "מילניום", אותה החל לכתוב סטיג לרסון לפני מותו בשנת 2004. הספר החדש ייקרא "זו שאינה הורגת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגעגתם? רוני מארה מתוך העיבוד הקולנועי האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף שסטיג לרסון, הסופר שכתב את טרילוגיית "מילניום", כבר אינו בין החיים, צפויה סדרת רבי המכר שלו להמשיך קדימה עם ספר חדש שייצא כבר בחודש אוגוסט הקרוב. העבודה על הספר, שייקרא "זו שאינה הורגת" (That Which Does Not Kill), הסתיימה למעשה כבר בחודש נובמבר האחרון. בכך תסתיים הפסקה של כמעט עשור מאז הפרק האחרון בהרפתקאותיה של ליסבת סלנדר.

עוד לפני מותו כתוצאה מהתקף לב קטלני בשנת 2004, השלים לרסון שלושה רבעים מהטיוטה לספר הרביעי בסדרה, כמו גם את תיאורי העלילה לספרים החמישי והשישי. בסך הכל תכנן לרסון לפרסם עשרה ספרים במסגרת הסדרה. הסופר דיוויד לגרקרנץ, שנבחר על ידי אווה גבריאלסון, בת זוגו של הסופר המנוח, להשלים את העבודה על הטיוטה, הופקד על המשימה בחודשים האחרונים. לגרקרנץ עשוי להיות גם מי שייבחר לכתוב את הספרים הבאים בסדרה.

טרילוגיית "מילניום" הפכה לרב מכר עולמי עם מכירות של 80 מיליון עותקים. הספרים עובדו לשלושה סרטים שבדיים וגם לעיבוד אמריקאי של הספר הראשון, "נערה עם קעקוע דרקון", בבימויו של דיוויד פינצ'ר. מאז 2011 לא הצליחו אולפני סוני והבמאי להגיע לסיכום על יצירת הסרט השני בסדרה, אולם העניין המחודש שצפוי הספר החדש לעורר עשוי לזרז גם את העיבודים הקולנועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully