וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת במה 01: חני פירסטנברג מחכה לסיינה מילר בברודוויי

אלונה וינד רז

2.2.2015 / 0:00

כוכבת "לשבור את הקרח" יורדת מהבמה אחרי 400 הצגות, אן האת'וויי עולה על סרבל של טייסת וההצגה שתחזיר את הסטירה הפוליטית לבמה. כל חדשות התיאטרון

לשחרר, לעזוב: עדינה מנזל יורדת מהבמה

ב-22 במרץ השנה, ואחרי יותר מ-400 הצגות, יירד מבימת ברוודווי המחזמר "If\Then" בכיכובה של עדינה מנזל המהממת. מנזל, זמרת עם קול ענק, מוכרת מתפקידה כאמה של רייצ'ל ברי מ"GLEE", אך בעיקר משיר הנושא "Let It Go" (הבואו נודה, קצת מאוס) של הסרט "לשבור את הקרח". מנזל מגלמת את דמותה של אליזבת', מתכננת ערים על סף שנות הארבעים לחייה, שעוברת לעיר האפשרויות הבלתי מוגבלות ניו יורק, על מנת לנסות לבנות את חייה מחדש. הסיפור קצת מזכיר את הסרט "דלתות מסתובבות" בו הגיבורה מקבלת שתי הצצות מקבילות לחייה, לו רק היתה עושה בחירות שונות.

עדינה מזנל. פייסבוק, צילום מסך
מתכוננת ל"לשבור את הקרח 2"?/צילום מסך, פייסבוק

גברת דאוטפייר – עכשיו המחזמר

לא, זיכרונכם אינו מטעם אתכם. מלבד נאמבר קצר אחד עם מטאטא ביד, אין בכלל שירים וריקודים בסרט הקאלט מ- 1993 בכיכובו של רובין וויליאמס המנוח. ובכל זאת, אם יש מישהו שיכול לקחת את הסרט המקסים הזה ולהפוך אותו לחגיגה בנוסח ברודוויי, זהו המלחין זוכה האוסקר והטוני, אלן מנקן. אתם אולי לא יודעים, אבל על רוב השירים שהילדים שלכם שרים שוב ושוב אחראי מנקן, שכותב כבר עשרות שנים את המוסיקה ל"בת הים הקטנה", "חנות קטנה ומטריפה", "פוקהונטס", "היפה והחיה" ועוד להיטי דיסני רבים. מנקן חובר בימים אלו לכותב דוד זיפל וביחד הם עובדים על ההפקה החדשה שמיועדת לעלות בקרוב על הבמות. על פי תגובות הטוקבקיסטים נראה שיהיה לקהל קשה לקבל "גברת דאוטפייר" אחרת במקום ווילאמס האגדי. רק הזמן יגיד.

גברת דאוטפייר. yes
לא רק עוזרת, גם שרה/yes

הטובה לטיס: אן האת'וויי על מטוס קרב

אחת השחקניות המחוזרות ביותר בהווליווד הגיעה למסקנה שאוסקר על המדף זה אולי יפה, אבל היוקרה האמיתית נמצאת בתפקידים רציניים על הבמה . אחרי תקופה ארוכה של שמועות, אושר השבוע כי האת'וויי עומדת לככב בהצגה "Grounded" מאת ג'ורג ברנט, שתעלה באפריל הקרוב בניו יורק. מה שהופך את כל הסיפור לקצת יותר עסיסי ומרגש היא העובדה שמדובר בהצגת יחיד. "Grounded" מגולל את סיפורה של טייסת קרב לשעבר שהחיים בשמיים, מעל למדינות אויב, היו כל עולמה. על הבמה היא מתארת את חייה כיום כאמא בפרוורים שמנסה למצוא איזון בין עבודתה, כשהיא מקורקעת לבסיס קרקע במשמרות של שתיים עשרה שעות ומחפשת את האויב על מסכים מהבהבים, ובסופן חוזרת הביתה למשמרת נוספת של שתיים עשרה שעות, הפעם עם הילדים שלה. את ההצגה תביים זוכת פרס הטוני ג'ולי טיימור.

אן האת'ווי על השטיח האדום. GettyImages
השמיים הם הגבול/GettyImages

חני פירסטנברג וסיינה מילר BFF

השחקנית היפהפייה סיינה מילר תחליף בקרוב את אמה סטון בתפקיד הראשי בהפקה הניו יורקית של קברט, ותעלה על במת "סטודיו 54" כבר ב-17 לפברואר. חני פירסטנברג, הישראלית שמשחקת באותה הפקה בדיוק בתפקיד העלמה קוסט, תקבל את פניה של מילר ואולי תעזור לה להשתלב בחבורת השחקנים המגובשת. כזכור, עלילת המחזמר "קברט" מתרחשת בברלין 1931 עם עליית הנאצים, ומתמקדת בדמותה של סאלי ב?ו?ו?לס (מילר) - זמרת אנגליה שמככבת במועדון קברטים, וסביב מערכת היחסים שלה עם סופר צעיר ממוצא אמריקאי. את ההפקה הנוכחית ביים סם מנדס ("אמריקן ביוטי", "סקייפול"), מה שהופך אותה ליוקרתית אפילו יותר.

סטייל ID – סיינה מילר. GettyImages
הכוכבת החדשה/GettyImages

צחוקים איתכם קנדה

מי שמוצא את החיים בישראל יקרים, מלחיצים ולא מצחיקים בעליל, מוזמן לקפוץ בשבוע השני של פברואר לוונקובר קנדה. נכון, הקנדים נחשבים אנשים חביבים, סבלנים ורגועים אבל פעם בשנה העיר וונקובר מתעוררת וזה קורה בפסטיבל הצחוק הגדול עם שבוע של אירועים קומיים בביצוע סטנד-אפיסטים מפורסמים מכל רחבי העולם. כרטיס טיסה לקנדה אמנם אינו זול, אבל מה הם כמה מאות דולרים לעומת חיוך רחב על השפתים.

בחור צוחק. ShutterStock
יהיה קורע/ShutterStock

עם המאהבות שלי בתיאטרון החאן

תיאטרון החאן מעלה בימים אלו הפקה חדשה למחזה השייקספירי "הנשים העליזות מווינדזור". ההצגה, בבימויו של אודי בן משה, היא קומדיה המתארת את מעלליו של האביר השמנמן ג'ון פלסטף ואהבתו לשתי נשים. נשואות. חיזוריו מתסיסים את וינדזור העליזה, המאוכלסת בטיפוסים שונים ומשונים, אותם מגלמים קבוצת שחקני החאן. על הבמה תוכלו לצפות בעלילות אהבה, מזימות, תככים וכל שאר המרכיבים שוויליאם שייקספיר מספק במחזות שלו. אולי גם תבחינו בשחקן הצעיר אריאל וולף, אותו הכרנו בתור איתמר בסדרה של איתן פוקס "משפחה טובה". זוהי אינה ההפקה הראשונה שוולף משתתף בה ולמעשה הבחור מצליח לג'נגל כבר לא מעט זמן בין הפקות תיאטרון מצליחות ("הצוענים של יפו", "החולה המדומה" ועוד ועוד) למסך הקטן.

הנשים העליזות מווינדזור. יוסי צבקר,
בגידות בסגנון שייקספירי/יוסי צבקר

מימין ומשמאל: אין רחמים

בניגוד לביטוי שנהוג לומר בדרך כלל כשמנסים לעודד מישהו לקראת סיום השירות הצבאי המיוחל, או בסופה של עבודה קשה ומאומצת - במקרה של "רואים ת'סוף", מופע הסאטירה החדש שיעלה השבוע בצוותא, מדובר על ראייה קצת פחות אופטימית של המציאות. כותבי המחזה, ב. מיכאל ואפרים סידון, והבמאי מוטי קירשנבאום טוענים שבעזרתו הם: "רואים את החושך שבקצה המנהרה". כתיבתו של המופע, הכולל מערכונים ושירים סאטיריים בליווי פסנתר, החלה לפני מבצע "צוק איתן", שוכתבה לאחר סיום המבצע ועברה שינויים נוספים לאחר ההכרזה על הבחירות. כפי שאולי ניתן להבין משמות היוצרים, שברזומה שלהם אפשר למצוא, בין השאר, כתיבה ל"ניקוי ראש" המיתולוגית, המופע מציג את המציאות הפוליטית הישראלית בלי לחסוך ביקורת מימין ומשמאל. אבל בעיקר מימין. בהצגה משתתפים ישראל גוריון, דור צויגנבום, אתי וקנין, פלורנס בלוך וגיא מסיקה.

רואים ת'סוף. ליאו נורדמן,
לא חוסך ביקורת, איתי טיראן/ליאו נורדמן

מה פרנק אנדרווד יגיד?

בין העונה החדשה של "בית הקלפים" לצילומי סרט חדש, מצליח קווין ספייסי לדחוף גם את ההצגה "קלרנס דרו" ללוח הזמנים שלו. ההפקה תעלה בתיאטרון הויק הישן בלונדון, בו מסיים ספייסי את תפקידו בימים אלו כמנהל האמנותי. את תפקיד דרו, עורך הדין הנודע מ-1920, לוחם עיקש למען זכויות אדם ומראשי המתנגדים לעונש מוות, גילם ספייסי כבר בשנה שעברה. ההצגה ירדה אחרי תקופה קצרה בשל עיסוקיו הרבים של השחקן ועכשיו, בשל עזיבתו הקרובה את התיאטרון, החליט ספייסי להחיות את ההפקה למספר הופעות נוספות במרץ הקרוב. ספייסי שיחרר הצהרה ואמר: "היתה לי תקופה כל כך קצרה בהפקה הזאת וכל כך הרבה אנשים לא הספיקו לראות אותה. אתם יודעים מה אומרים - אם אתה עושה משהו מספיק זמן אולי בסוף תהיה ממש טוב בו".

קול אוף דיוטי, call of duty advanced warfare, קווין ספייסי, call of duty. http://www.callofduty.com/advancedwarfare/media/un-speech,
מפנה זמן גם לתיאטרון/http://www.callofduty.com/advancedwarfare/media/un-speech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully