וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיות חיוביות: הספר "הסוד" יעובד לסרט קולנוע

29.1.2015 / 16:24

רב המכר העולמי יהפוך לסיפור מקורי על שינוי חייה של אישה קשת יום בזכות האמונה והאהבה. עכשיו כל מה שנותר לכם הוא לקוות ממש חזק שכל זה יהפוך לסרט טוב, ואז זה בטוח יקרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב כולנו נגלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת הסנסציות הספרותיות הגדולות של העשור החולף תהפוך בקרוב לסרט שבוודאי יעורר עניין רב בקרב מעריציו ברחבי העולם. "הסוד" מאת רונדה בירן, שמבוסס על סרט דוקומנטרי בעל אותו השם, מתואר כספר "עזרה עצמית". במרכזו תיאוריה שמכונה "חוק המשיכה" וקובעת שמחשבות ורגשות חיוביים יכולים לזמן אירועים ותרחישים חיוביים במציאות, בין אם מדובר בתהליכי ענק שמקיפים מיליוני אנשים ובין אם מדובר במשאלות אינדיבידואליות קטנות.

אחרי שמפורסמים בעלי שם כמו אופרה ווינפרי אימצו את הספר והפיצו את הבשורה לעולם, הפך "הסוד" לרב מכר עולמי עם מכירות של 28 מיליון עותקים ו-200 שבועות ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. במקביל זכה גם לביקורת רבה ולטיפול סאטירי מצד סדרות כמו "סאטרדיי נייט לייב" ו"משפחת סימפסון". כעת מקווים בהוליווד לנצל את הפופולריות הגדולה עם סרט עלילתי ברוח "הסוד".

הסרט יבויים על ידי ראג'ה גוסנל ("אף פעם לא התנשקה") ויתמקד באלמנה צעירה וקשת יום, שחייה משתנים עם הופעתו של זר מסתורי. אחרי שהוא חולק עימה ועם שלושת ילדיה את תפיסת עולמו, חייהם משתנים לחלוטין. "לקחנו את הסרט הדוקומנטרי ואת הספר והפכנו אותם לסיפור חדש ומקורי לחלוטין" מסביר רוברט קורט, מפיק הסרט, "אנחנו מאמינים שהסרט החדש יגרום לאנשים לראות איך האמונה באהבה גורמת לה להפוך לאמיתית".

בשלב מוקדם זה אין עדיין אולפן שייקח את חסותו על הסרט, אך ההפקה כבר מתכננת לסיים את שלב הליהוקים ולהתחיל בצילומים בחודש מאי הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • הסוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully