וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה היה נראה בלעדיה? ג'ניפר אניסטון כמעט פוטרה מ"חברים"

1.2.2015 / 10:11

בריאיון לקידום סרטה החדשה, "Cake", חשפה אניסטון כי היתה קרובה לאבד את מקומה בסדרה. "הייתי מחויבת לסיטקום אחר וחברות סיפרו שערכו אודישן לתפקיד שלי"

חברים עונה 1. NBC,
כמעט ולא ישבה על הספה/NBC

תספורת רייצ'ל, הזוגיות עם בראד פיט, מעמד כוכבת הקומדיות הרומנטיות הבלתי מעורערת - כל פיסות ההיסטוריה האלה שעיצבו את חיינו כג'אנקים של תרבות פופ, כמעט ולא התרחשו. ג'ניפר אניסטון, שמקדמת בימים אלה את סרטה "Cake", חשפה בריאיון בסוף השבוע האחרון שהיתה קרובה מאד להיות מפוטרת מהסיטקום המצליח ולהיות מוחלפת בשחקנים אחרת.

"הסיפור של 'חברים' נולד כשכבר הייתי מחוייבת ל'Muddling Through' (סיטקום כושל של רשת CBS)", סיפרה אניסטון, "אז היה שלב שבו הייתי צריכה לזוז הצידה כשצילמו את התמונות הקבוצתיות ליחסי הציבור של התוכנית. קיבלתי גם טלפונים מחברות שסיפרו לי 'אני מתמודדת לתפקיד שלך' בסדרה". למזלה של אניסטון "Muddling Through" נכשל ובוטל לפני שידור פרק הבכורה של "חברים" וסלל את הדרך חזרה לסדרה.

"הם (חברים) פשוט לקחו את הצ'אנס שהסדרה תיגנז אחרי כמה פרקים והסכימו להשאיר אותי. מה שקרה בשבועיים האלה הוא שקפצתי בין אולפני וורנר לאולפני סוני כדי להספיק להשתתף בשתי הסדרות". בשלב מסוים, חושפת אניסטון, שקלו היוצרים לערוך שינוי דרסטי בסדרה בגלל העיכוב בליהוק של אניסטון, ולהעניק לה את התפקיד של מוניקה. "הם רצו שקורטני קוקס תגלם את רייצ'ל, ובלי לדעת האחת על השנייה, קורטני רצה לגלם את מוניקה ואני רציתי את רייצ'ל".

את הסוף כולנו מכירים: קוקס נותרה עם מוניקה הפרפקציוניסטית ואניסטון קיבלה את רייצ'ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully