וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושחתו שלטי פרסום למופעה החדש של להקת המחול ורטיגו בכניסה לירושלים

1.2.2015 / 17:36

לפני כשנה רוססו שלטי פרסום למופע של הלהקה, בהם הופיעה אשה בגופיה, וכעת המקרה חוזר על עצמו. "זה לא ירפה את ידנו", אמר מנכ"ל להקת המחול, שבכורת המופע החדש שלה תתקיים ב-12 בפברואר בתיאטרון ירושלים

שלט פרסום של להקת המחול ורטיגו הושחת בכניסה לירושלים. צילום: הילה בהט,
שלט פרסומת למופע של להקת המחול ורטיגו בכניסה לירושלים - שהושחת/צילום: הילה בהט

בסוף השבוע הושחתו שלטי פרסום למופעה החדש של להקת המחול ורטיגו, "ורטיגו GLOBAL" שמו, שהוצבו בכניסה לירושלים מגינות סחרוב ועד גשר המיתרים. בשלטים, בהם מצולמים רקדני הלהקה, רוססו פניה של רקדנית בספריי שחור, זאת לאחר שלפני כשנה רוססו שלטי פרסום למופע "רשימו" של הלהקה, בהם הופיעה אישה בגופיה. במופעה החדש של הלהקה שבסיסה בירושלים משתתפים גם כוריאוגרפים בינלאומיים, שמסרו כי הם רואים בהשחתה "מעשה חמור, דורסני ומביש".

"ורטיגו היא להקת מחול עכשווית ירושלמית הפועלת בעיר מעל שני עשורים", מסר עדי שעל, מנכ"ל להקת המחול, "עצובה מאד התופעה לה אנו עדים זו השנה השנייה של השחתת שלטי חוצות של הבכורה העולמית של "ורטיגו GLOBAL", שלטים אשר אמורים להזמין את כלל הקהל שוחר התרבות בעיר ובסביבותיה. השנה כולל המופע שלושה יוצרים אורחים מחו"ל אשר עמלים על המופע חודשים. שלושתם שותפים לחיבור החזק בין החברה הסביבה והאמנות. הם מוצאים את המעשה פוגע, מבייש אמנות ואוהבי אמנות בעולם. חבל לנו שדווקא בעיר בית שלנו ישנו מיעוט שאינו יכול להכיל את הרבגוניות של השלם והוורסטיליות של העיר. ורטיגו עושה מאמצים גדולים עושה לקירוב ולהנגשת המחול, החל מפתיחת שערי בית הספר למחול במרכז ז'ראר בכר לכלל אוכלוסיות העיר, דרך שילוב עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים, הופעות בפני בני נוער וכלה בהנגשת המופעים במרחב הציבורי. זה לא ירפה את ידנו. אנו מודעים לזה כי מדובר בקובץ אנשים שאיננו מעיד על הכלל. אנו מאמינים בדו שיח תרבותי ופתוחים לשיח אמיתי גם במקום של חוסר הסכמה".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מגנה כל תופעה של ונדליזם והשחתה של מודעות הנושאות תמונות נשים. יש לציין כי השחתת שלטים היא מעשה פלילי המטופל ע"י משטרת ישראל והעירייה כבר פנתה למשטרה בעקבות מקרים דומים במטרה להגביר את האכיפה כנגד הוונדליזם.
השלטים שהושחתו השייכים ללהקת המחול יוחלפו בהקדם האפשרי ע"י צוותי העירייה".

שלט פרסום של להקת המחול ורטיגו הושחת בכניסה לירושלים. צילום: אלעד בהט,
"ישנו מיעוט שאינו יכול להכיל את הרבגוניות של השלם והורסטיליות של העיר". שלט פרסום נוסף למופע של ורטיגו שהושחת בירושלים/צילום: אלעד בהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully