וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישים גוונים של דינוזאור: כל הטריילרים החמים מליל הסופרבול

2.2.2015 / 10:40

ליל הסופרבול בארה"ב הוא לא רק החגיגה של חובבי הספורט והפרסומות, גם האולפנים הגדולים מביאים אליו את הפרויקטים המסקרנים ביותר שלהם. כל ההצצות שאתם חייבים לראות

חמישים גוונים של אפור

לא משנה כמה הצצות, תמונות, קליפים, מצעי סאטן וקלוז אפים רציניים עד כדי גיחוך של מר גריי יזרקו עלינו, זה עדיין לא יימאס. האם אתם סקרנים? שואל הטיזר האחרון. בואו נגדיר את זה ככה: בשלב זה ראינו פחות או יותר את כל הסרט מפורק ל-900 טריילרים ואנחנו עדיין מתרגשים. סקרנות צ'ק.

גיבורים: התחייה

לא תצליחו להבין יותר מדי מ-15 השניות שמכריזות על שובה של "גיבורים" אל המסך הקטן. מה שבטוח הוא שהמיני סדרה בת 13 הפרקים תחזור לשורשים של העונה הראשונה ותשוב לחפש אנשים רגילים לחלוטין שאינם מודעים לכוחות העל שאגורים בתוכם.

טד 2

אתם יכולים לסמוך על סת' מקפרלן שהמשדר הכי נצפה של השנה בטלוויזיה האמריקאית לא ימנע ממנו ללכת על גבול הצנזורה. בטיזר לסרט ההמשך בעלילות הדובי עם הפה המלוכלך, פורצים טד וג'ון לביתו של הקוורטרבק והכוכב הגדול של ניו אינגלנד פטריוטס, טום בריידי, במטרה לגנוב ממנו זרע.

עולם היורה

ככה עושים את זה נכון. הטריילר לסרט הרביעי בסדרת "פארק היורה" קיבץ לדקה ועשר שניות את מקסימום האקשן שאפשר לבקש כשמחפשים את הסרט הגדול הבא. ההצצה הזאת כללה גם חומרים חדשים שלא ראינו עד כה ושבהחלט מראים שהסרט החדש עומד להיות מרשים, אם כי עדיין לא ברור אם הכרחי.

פיץ' פרפקט 2

אם כבר טיזר באמצע באמצע משחק הפוטבול הגדול של השנה, למה לא לשלב בו הופעת אורח של כוכבי פוטבול? זה בדיוק מה שיוצרי פיץ' פרפקט חשבו כשחשפו את ההצצה שלהם לסרט ההמשך, כולל סטנד אוף מוזיקלי בין אנה קנדריק לשחקני ההגנה של הגרין ביי פאקרס.

מהיר ועצבני 7

חצי שכונה מתפוצצת, מכוניות מירוץ בצניחה חופשית, מכונית מעופפת בין שני בנייני ענק וכל זה בדקה אחת של טריילר. "מהיר ועצבני 7" הוציא את התותחים הכבדים עם מקסימום פעלולים מופרכים להצצה אחת, וחייבים להודות: נראה שעומד להיות כיף.

שליחות קטלנית: ג'נסיס

מחפשים עוד סיבות לא לפתח ציפיות לקראת הטרמינייטור החדש? טיזר הסופרבול של "שליחות קטלנית: ג'נסיס" לא הכיל חומרים חדשים ובעיקר מחזר את הטריילר המאכזב שראינו בינתיים.

עולם המחר

קיוויתם שהסופרבול יצליח לשפוך קצת אור על סרט המדע הבדיוני המסתורי של אולפני דיסני? כנראה שתתאכזבו. "עולם המחר" נותר עדיין מסתורין שכולל את ג'ורג' קלוני ומערב מסע בזמן. בהתחשב בכך שנותרו רק שלושה חודשים עד שיגיע לבתי הקולנוע, כנראה שבקרוב מישהו יצטרך לתת לנו קצת יותר מזה.

מיניונים

הם חמודים, צהובים, מדברים בג'יבריש ומורידים מכנסיים בציבור? ולמה? כי הם מיניונים וכשאתם חמודים מותר לכם הכל.

מורדים

"מפוצלים" לא היה הצלחה קופתית היסטרית בקנה המידה של סדרות נוער אחרות, אבל מספיק כדי להצדיק את סרט ההמשך "מורדים". שיילין וודלי חוזרת לנעליה של טריש וקייט ווינסלט ממשיכה לנסות להיראות מרשעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully