וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת סוני העולמית החתימה את להקת "האנג'לסי"

3.2.2015 / 8:39

חברי הלהקה ילוו את השקת אלבום הבכורה "Exit Inside" בפריז עם סיבוב הופעות בינלאומי. "האנג'לסי" הישראלית נוסדה בשנת 2011 ואלבומה הראשון הניב מספר להיטים

האנג'לסי. gaya's music photos,
נוסעים לפריז באביב/gaya's music photos

להקת האינדי "האנג'לסי" (theAngelcy) תוציא את אלבום הבכורה שלה "Exit Inside" בהפצה בינלאומית על ידי חברת התקליטים סוני, שהחתמה עמה על חוזה הפצה. האלבום יופץ תחת הלייבל "Jive Epic" בפריז. כבר באביב הקרוב תגיע הלהקה לצרפת כדי ללוות את ההשקה עם סיבוב הופעות מקומי. בהמשך ינסו הלהקה וחברת התקליטים להפיץ את האלבום בטריטוריות נוספות. בישראל ישמרו "האנג'לסי" על פעילות עצמאית לחלוטין.

"האנג'לסי" נוסדה בשלהי שנת 2011 וזכתה להכרה כשאלבום הדמו שהקליטו חבריה בשנת 2012 התגלגל לפלייליסט של גלגל"צ ומתוכו שולב השיר "Dreamer", שנוגן רבות ברדיו עוד לפני צאת אלבום הבכורה. מעט לאחר מכן נכנסה הלהקה להקלטות אלבום הבכורה "Exit Inside" אשר נבחר לאלבום השנה במספר מצעדים שונים. השיר "The Call" מתוך האלבום שובץ ברשימת שירי השנה במצעדי סיכום ישראלים רבים. באביב 2014 השיקה הלהקה את האלבום, המלווה עד עד היום בסיבוב הופעות נרחב ומוצלח ברחבי הארץ.

סולן הלהקה, רותם בר אור: "שמרנו את זה הרבה זמן בבטן, היו מגעים ארוכים מאוד. זו הזדמנות טובה להגיד תודה רבה למרילין אמבך ולפיליפ סיטבון, שתיווכו את העסקה הזו מתוך הרבה מאוד אמונה ואהבה לדבר, ונעשו לחברים טובים מאוד שלנו. אנחנו, כמובן, שמחים מאוד ומתרגשים מההזדמנות הנדירה הזו ומההרפתקה שהיא מביאה איתה, ומקווים שיהיה כיף לכולם".

ראש קבוצת ג'ייב אפיק (סוני צרפת) – לורן רוסי: "אנחנו מאושרים להתחיל בשיתוף הפעולה עם האנג'לסי. בעינינו, לאנג'לסי יש את המוזיקה המרתקת ביותר, הסאונד האורגני ביותר, המילים הכנות ביותר, הקול העוצמתי ביותר והמלודיות המהממות ביותר ששמענו מזה זמן רב. וגמרנו בדעתנו לגלות את זה לעולם!"

חברי TheAngelcy הם רותם בר אור - שירה; גיטרות יוקליילי, אורי מרום - קלרינט וחלילים; מאיה לי רומן – ויולה; ענר פקר - קונטרה בס; וצמד המתופפים מעין זמרי ואודי נאור, החולקים יחד מערכת תופים אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • האנג'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully