וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי הוויראלי של תאמר נאפר נרדף על ידי חיילים – מבוים

3.2.2015 / 12:53

צילום סלפי בו נראה הראפר הערבי תאמר נאפר כשהוא נרדף על ידי חיילי מג"ב הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, שם חשבו שמדובר במרדף אמיתי, אולם לוואלה! תרבות נודע כי הצילום הוא מתוך סרט עלילתי המבוסס על חייו של נאפר

תאמר נאפר. טוויטר, צילום מסך
תאמר נאפר נרדף על ידי "חיילים", שהם למעשה שחקנים, בצילומי סרט חדש/צילום מסך, טוויטר

צילום סלפי בו נראה פלסטיני נרדף על ידי שני חיילים ישראליים, בעוד אחד מהם שולף לעברו אקדח, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. גולשים רבים שיתפו את הצילום וסברו כי הוא מתעד מרדף אמיתי (בין התגובות בטוויטר: "לאיש הזה יש ביצים מפלדה", "תשמור על עצמך" ו"איזה אומץ"). למעשה מדובר בצילום מבוים.

הצעיר ה"נרדף" הוא הראפר הערבי-ישראלי תאמר נאפר, מנהיג להקת DAM. נאפר שיתף את התמונה אתמול (שני) בטוויטר ולצדה כתב באנגלית: "סלפי בעוד הצבא הישראלי רודף אחריי". הצילום הגיע אפילו לאתר באזפיד, שם אמנם ידעו כי מדובר בצילום מבוים, אולם טעו בהערכה כי החיילים בתמונה הם חברי להקתו של תאמר, DAM, שבסיסה בלוד, וגם לא ידעו מהם נסיבות הצילום.

לוואלה! תרבות נודע כי התמונה לקוחה מתוך פרויקט סודי חדש - סרט עלילתי המצטלם בימים אלה ומבוסס על חייו של נאפר. השניים שרודפים אחריו הם שחקנים, אינם חיילים ואינם חברי להקתו. בסרט המסקרן חתום נאפר גם על הכתיבה, הפיתוח והבימוי לצד אורן מוברמן ואודי אלוני. אלוני אישר לוואלה! תרבות את הפרטים, והוסיף: "זה סרט היפ הופ מגניב ועלילתי המבוסס על החיים של תאמר נאפר, עם דברים מצחיקים. הסלפי הוא צחוקים מתוך הסרט. הכל חייב להיות סודי לטובת הסרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully