וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 32: הכלבה שהפילה את סיימון קאוול לקרשים

5.2.2015 / 7:36

מופע המחצית הכי טוב של הסופרבול שלא ראיתם, מאריה קארי לא סופרת את המעריצים ו"האמריקנים" מראים לנו את התחתונים. חדשות הטראש של השבוע

שמעו אותה שואגת: החתולה שעשתה את קייטי פרי

הסופרבול הפך כבר מזמן ממשחק הפוטבול החשוב של השנה למופע אור-קולי, שמיועד למשוך אליו גם צופים שהידע שלהם לגבי טום בריידי מסתכם בנישואיו לג'יזל. בין פרסומות מדוברות להופעת מחצית מושקעת, מארגני האירוע לא מותירים לחלקים הפחות אתלטיים באוכלוסייה ברירה אלא לצפות. כאן נכנס לתמונה הפאפי-בול, שמהווה כבר למעלה מעשור את האלטרנטיבה הכי חמודה לסופר-בול. במשך שעתיים משחקים להם כלבלבים באצטדיון קטן מעל מרקע ערוץ Animal Planet, במשדר המוקדש לאימוץ בעלי חיים הזקוקים לבית. גם המשחק הזה זכה להופעת מחצית, והשנה קיבלה את הכבוד החתולה Katty Furry, שעלתה לבמה בפאה כחולה לצלילי הלהיט "Roar". קאטי זרמה עם המעמד למרות שניכר עליה כי איננה נהנית — תחושה המוכרת היטב לכל חובב כלבים הנתקל מפעם לפעם בחתול.

הפנטזיה ושברה: מאריה קארי נתפסת עם פלייבק

זה לא סוד גדול שזמרים וזמרות עושים שימוש בקטעי שירה מוקלטים גם בהופעות חיות. קהל המגיע להופעות ענק של זמרי פופ נמצא שם לא בשביל לוודא שהאמן מדייק בכל תו ותו, אלא בשביל השואו. ולכן, הפאדיחה שקרתה למאריה קארי השבוע היא לא שהיא נתפסה בליפ-סינק ללהיט הענק שלה Fantasy"", אלא באופן בו היא התמודדה עם הליפ-סינק הזה: כיסתה את פיה בכף ידה, הפנתה את ראשה מהקהל, ובשלב מסוים נראה כאילו בכלל ויתרה אפילו על הניסיון לעשות את עצמה שרה. איפה המחויבות שלך למשחק, גברת קארי? זה כל מה שאנחנו מבקשים ממך. לטעות זה אנושי, להתמסר לקהל שלך — אוקיי, אולי זה לא אלוהי, אבל זאת העבודה שלך.

הו בידי בם בם: הכלבה שהיפנטה את סיימון קאוול

ידוע לכל שכלבים הם זן עליון: הם מגינים על חיילים בשדה הקרב, טסים למשימות בחלל ואפילו הצילו ילדים בשואה, אבל כלבה אחת בשם פרינסס התעלתה על כל אלו והרוויחה ביושר את התואר "גיבורה". פרינסס הגיעה לאודישנים של התכנית Britain's Got Talent במנצ'סטר, שם טענו בעליה כי היא ניחנה ביכולות היפנוט. השופט סיימון קאוול נידב עצמו להיות שפן הניסיונות, עלה לבמה והביט בעיניה של פרינסס. הכלבה הזו ידעה כנראה מה היא עושה, כי כשחזר קאוול אל דוכן השופטים הוא, על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, התעלף! וזה משהו שאפילו "וואן דיירקשן" לא הצליחו לעשות.

סיימון קאוול וכלבלבים. טוויטר, אתר רשמי
אמרתי לך לא להסתכל לי בעיניים/אתר רשמי, טוויטר

עולם תחתון: קו הלבשה בהשראת "האמריקנים"

אפשר לחבב את "האמריקנים" על היותה מותחן ריגול סוחף, אפשר לחבב אותה הודות לשאלות המוסריות שהיא מעלה. כעת מתעתדת הסדרה לתת לכם עוד סיבה לחבב אותה, כשהיא משיקה קו הלבשה תחתונה. מעצבת התלבושות ג'ני גרינג חברה למותג Cosabella, שבמהלך חודש פברואר ימכור מגוון פריטים בהשראת אליזבת' ג'נינגס (קרי ראסל). במשביר לצרכן כבר עובדים על ליין בהשראת "תא גורדין".

ההלבשה התחתונה של האמריקאים. פייסבוק, אתר רשמי
כל הדרך מהק.ג.ב./אתר רשמי, פייסבוק

משלמת את החוב: לא, לינדזי לוהן, מפגשי מעריצים אינם עבודות שירות

בכל פעם שנדמה כי כבר שמענו כל מה שאפשר על לינדזי לוהן או ממנה, מפציע לו סקנדל חדש. כך היה גם השבוע, עת הגיע המועד האחרון להשלמת שלושים ימי עבודות שירות להם נידונה השחקנית ב- 2012. כזכור, אז מכונית הפורש בה נהגה נכנסה במשאית זבל , אך לוהן שיקרה למשטרה וטענה כי ישבה במושב הנוסע. לתדהמת התביעה, ניסו עורכי דינה של לוהן לטעון כי מפגשי מעריצים בהם נכחה נחשבים כעבודות שירות. לתדהמת כולנו, בית המשפט קיבלת את הטענה. השימוע עצמו צפוי להיערך בשבועת הקרובים, ועד אז חלה על התביעה החובה להוכיח שללחוץ ידיים למעריצים אחרי הצגה זה לא בדיוק שירות לתועלת הציבור. אנחנו בינתיים נמשיך להתהלך בעולם בתחושה שכולנו שווים בפני החוק.

תמונה של לינדזי לוהן בפעם השנייה בכלא , ספטמבר 2010. GettyImages
שליחת ציבור. אילוסטרציה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully