וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתה המהלכת: התיאוריה שמטריפה את מעריצי "משחקי הכס" ברחבי העולם

4.2.2015 / 10:26

זהירות ספוילרים: עדכון בעמוד ה-IMDB של השחקנית מישל פיירלי (קייטלין סטארק), כלל קרדיט לשובה בפרק העשירי של העונה החמישית. גורם מטעם פיירלי מרגיע: "לא היה שום דיון על שובה עד כה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא עוד תשוב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החמישית של משחקי הכס רחוקה רק חודשיים מהשלט הקרוב אלינו והקריז כבר מכה בכל רחבי הרשת. כל פיסת אינפורמציה רנדומלית הופכת מיד לתיאוריה לגבי הצפוי להתרחש בעונה 5, בעיקר כשהדברים אמורים לגבי ליידי סטונהארט. עדכון בעמוד ה-IMDB של השחקנית מישל פיירלי (קייטלין סטארק) הציג את פרק 10 והאחרון בעונה הבאה בתור זה שבו תחזור פיירלי לסדרה ובגדול.

הצעד הזה מעורר סערה משום שכזכור, קייטלין סטארק נרצחה באכזריות בפרק "החתונה האדומה" של העונה השלישית. ליידי סטונהארט מתוארת בספרים כדמות הזומבי של הליידי מבית הצפון, שחוזרת כדי לנקום באנשי בית פריי על מה שעוללו למשפחתה. על אף ששיחקה תפקיד משמעותי בסדרת הספרים הפופולרית של ג'ורג' מרטין, לא נראה עד כה זכר לדמות על המסך. האם זה אומר שהמתים המהלכים ישתלבו השנה עם משחקי הכס לאמא של כל פרקי הסיום? בשלב זה כנראה שלא.

המידע שמסופק בדפי IMDB הוא בעל רמת אמינות נמוכה ובמקרים רבים נופלים בו טעויות (מכוונות או שלא). מקורב לפיירלי סיפר להאפינגטון פוסט בתגובה לפרסום: "לא היה שום דיון עם על חזרתה לסדרה אחרי עונה 3. נכון לרגע זה היא אינה חלק מהתוכנית והמידע הזה לא נכון באופן מוחלט". הדגש בתשובה הזו צריך להיות על המילים "נכון לרגע זה", אולם זה גם אומר שהחגיגות אכן היו מוקדמות.

אחרי שלא הופיעה בעונה הרביעית, פרחה בקרב מעריצי הספרים התיאוריה לפיה מי שתנקום את כבודו של בית סטארק תהיה דווקא סנסה סטארק. רמז לאפשרות שההשערה הזו דווקא יכולה להיות נכונה ניתן במסגרת הטריילר המלא הראשון לעונה החמישית, שם נראה פטיר בייליש מפציר בסנסה לנקום. מה שלא יהיה, נראה שענייני הנקמה יהיו במוקד העניין של עשרת הפרקים הבאים.

בתוך כך, האפת'ור ג'וליוס ביורנסן, שמוכר לכם יותר בתור "ההר" מנפץ האישונים, שבר בשבוע האחרון שיא מיתולוגי. בתחרות "הוויקינג החזק ביותר" שנערכה השבוע באיסלנד הלך ביורנסן חמישה צעדים כשהוא נושא על גבו בול עץ במשקל 650 ק"ג ובאורך של עשרה מטרים. אגדה ויקינגית מספרת שהמחזיק הקודם בשיא הלך שלושה צעדים "בלבד" לפני שגבו נשבר. אולי ההישג המרשים הזה ייגרום לו להתייחס קצת יותר בעדינות לרקמות של אנשים אחרים בעונה הבאה.

עוד באותו נושא

אחרי הטריילר, 18 תמונות ראשונות מהעונה החמישית של "משחקי הכס"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully