וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע זמן לשון: נשיקה בין שני גברים באופרת סבון מעוררת סערה באנגולה

4.2.2015 / 16:25

הסדרה הפופולרית Jikulumessu שמשודרת מדי יום בשעות הפריים טיים ירדה מהאוויר בעקבות מחאה של צופים רבים. האצבע המאשימה מופנית כלפי בנו של הנשיא שאחראי על "הפצת הומוסקסואליות" במדינה

אילוסטרציה. ShutterStock
אבל רצח עם זה בסדר/ShutterStock

30 שנה של מלחמות אזרחים, משברים הומניטריים ורעב, אין כמעט צרה שלא עברה על אנגולה בעשורים האחרונים. לאור כל אלה אפשר היה לצפות שנשיקה בין גברים על המסך תתקבל במשיכת כתפיים עייפה, אבל השבוע התברר שגבול הסיבולת של המקומיים עובר באופרת הסבון האהובה עליהם.

הסדרה Jikulumessu מתארת סיפור על אהבה ונקמה. במרכזה עומד ג'ואל בן ה-17 שקבלתו למוסד לימודים יוקרתי בלואנדה (עיר הבירה של אנגולה) יוצרת פילוג במשפחתו ומובילה לשרשרת של אירועים דרמטיים. על אף שיחסים הומוסקסואליים אינם אסורים באנגולה, הסובלנות הציבורית כלפיהם קצרה במיוחד. כל עוד הסדרה רמזה ליחסים בין הכוכב הראשי לגברים אחרים מבלי להציגם מפורשות הסיפור התקבל, אולם סצנה בה נראית נשיקה בינו לבין גבר אחר הובילה לסערה. צופים נזעמים דרשו להפסיק את שידורה של התוכנית.

יש לציין שהרשת שמשדרת את הסדרה שייכת לבנו של נשיא המדינה, ז'וזה אדוארדו דוש סנטוש, שהואשם בעבר מספר פעמים ב"הפצת הומוסקסואליות במדינה". הפקת התוכנית שמשודרת מדי יום בשעות הפריים טיים של הערוץ הנצפה במדינה, פרסמה הודעת התנצלות על הסצנה ובישרה שהיא יורדת מהאוויר בשל "בעיות טכניות". האם זה אומר שבטטות הכורסה של אנגולה יצטרכו להסתפק בערוץ ויוה פלוס? כולנו תקווה שכמו בכל אופרת סבון, גם כאן יהיה הפי אנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully