וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו לא גוון אחד: מלזיה מחרימה את "חמישים גוונים של אפור"

5.2.2015 / 10:42

ועדת הצנזורה של מלזיה החליטה לגנוז את הסרט הפרובוקטיבי בטענה שמדובר ב"יותר פורנוגרפיה מסרט". במקביל מתפרסמים דיווחים על עימות קשה בין במאית הסרט לסופרת, א. ל. ג'יימס, על רקע סצנות מין שנגנזו

יח"צ - חד פעמי

העולם כולו מתכונן כבר חודשים לבואה של האדפטציה הקולנועית לרב המכר הארוטי. מכירות הכרטיסים המוקדמות שוברות את שיאי כל הזמנים, הערכות האנליסטים צופות הכנסות של 300 מיליון דולר בקופות צפון אמריקה בלבד, אבל לא בכל מקום בעולם יזכו לצפות באנסטסיה סטיל וכריסטיאן גריי מתרגלים אהבה קשוחה.

ועדת הצנזורה של מלזיה הכריזה שהסרט הפרובוקטיבי לא יוצג במדינה. יו"ר הועדה אבדול חלים אבדול חאמיד הסביר ש"חמישים גוונים של אפור הוא "הרבה יותר פורנוגרפיה מסרט" ועל כן הקרנתו לא תאושר. "החלטת הוועדה נבעה מהעובדה שחלק מהסצנות בסרט אינן בגדר 'מין טבעי'. הן כוללות מין סדיסטי שבו אישה נקשרת למיטה ומקבלת הצלפות".

ההחלטה הזאת התקבלה על סמך הגרסה הסופית של הסרט, שמתבררת כעת כהרבה פחות פרובוקטיבית מאשר בתכנון המקורי. דיווח בווראייטי אתמול (רביעי) חשף מתיחות בין במאית הסרט, סם טיילור-ג'ונסון, לבין הסופרת א. ל. ג'יימס, שהגיעה לכדי טונים צורמים עד כדי חילופי צעקות. על פי הדיווח ג'יימס הביעה מורת רוח מהמחסור בעירום גברי מלא וכן מההחלטה לגנוז את "סצנת הטמפון" הפרובוקטיבית מהספר. "זה היה מורכב, לא אשקר", הודתה טיילור-ג'ונסון, "בהחלט התעמתנו, אבל אלה היו חילוקי דעות אמנותיים ובסופו של דבר פתרנו אותם".

חמישים גוונים של אפור יגיע לבתי הקולנוע ב-12 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully