וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה חברה שלי" - ערן צור במופע מיוחד משירי יונה וולך

8.2.2015 / 9:04

ערב מיוחד וחד-פעמי משירי יונה וולך ייערך בחודש הבא בתל אביב. בין המשתתפים: ערן צור, רונה קינן, דנה אינטרנשיונל, אילן וירצברג ונעמי לבוב

בימוי: אריק דור דוידוביץ', באדיבות הפקות הדור החדש

ערן צור יארח את חבריו בחודש הבא ב"אתה חברה שלי", מופע מיוחד משירי יונה וולך. לצדו של צור יופיעו רונה קינן, דנה אינטרנשיונל, אלי אברמוב, אילן וירצברג ונעמי לבוב.

כידוע, בשנת 1997 הופיע צור ארבע פעמים עם "אתה חברה שלי" שהוקלט גם כאלבום. אורחות מיוחדות במופע היו רונה קינן ודנה אינטרנשיונל. כעת, 18 שנים לאחר המופע המקורי, החברים חוזרים לסיבוב נוסף.

"בשנים האחרונות הופקו בישראל שלושה סרטים שעוסקים בעיקר בדמותה של יונה וולך. אחרי צפייה בשלושתם התעורר בי הצורך להעלות שוב את המופע שלי כדי לחזור ולהתמקד בשירים עצמם". מסר צור. "במשך השנים אנשים רבים אמרו וכתבו לי שהם החלו לקרוא את שירתה הכתובה אחרי שהתאהבו בשיריה דרך האלבום 'אתה חברה שלי'. האמירה הזו הזכירה לי איך אני עצמי הגעתי לאהוב את שיריה - זה היה פועל יוצא של ההכרות שלי עם האלבום 'בציר טוב' (שבו יונה עבדה במשותף עם אילן וירצברג ושמעון גלבץ). כמה וכמה שנים אחרי הפרויקט 'אתה חברה שלי' הכרתי את אילן וירצברג וכהמשך להכרות זו הזמנתי את אילן להשתתף איתנו במופע בבארבי. כמו כן תשתתף במופע נעמי לבוב, שכה היטיבה להיכנס לדמותה של וולך בסרט 'יונה'. התרשמתי מאוד מהדרך שבה נעמי מקריאה ומגישה שירים ובמופע ישובצו מספר קטעי הקראה שנעמי לבוב תגיש. אני חש רצון ומחויבות להעלות את המופע עבור אלה שאוהבים את הפרויקט שנשמע רענן ורלוונטי גם היום".

המופע ייערך ב-14 במרץ, מוצ"ש, בבארבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן צור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully