וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה ייצוגית נגד המרצ'נדייז של "חמישים גוונים של אפור": "חומר הסיכה לא אפקטיבי"

7.2.2015 / 10:12

תושבת קליפורניה תובעת את מחברת "חמישים גוונים של אפור" וחברה שמפיצה חומר סיכה שמבוסס על הספרים. לדבריה, בניגוד למובטח, חומר הסיכה לא סייע לה להגיע לאורגזמות מרובות

יח"צ - חד פעמי

העיסוק ב"חמישים גוונים של אפור" צפוי להגיע בקרוב לבית המשפט. טניה וורקול, תושבת קליפורניה, הגישה תביעה ייצוגית נגד חברת תכשירים למבוגרים ונגד א.ל. ג'יימס, מחברת "חמישים גוונים של אפור". לפי כתב התביעה של וורקול, "Fifty Shades of Grey Come Alive Pleasure Gel for Her", חומר הסיכה הרשמי של "חמישים גוונים של אפור" אינו אפקטיבי ולא סייע לה להגיע לאורגזמה כפי שתוארה בסדרת הספרים הפופולרית.

וורקול טוענת כי על אריזת חומר הסיכה מצויין באופן ברור כי המשתמשות בחומר הסיכה יחוו "אורגזמות מרובות וכי כל נגיעה ודגדוג יגבירו את התחושה". עוד מוסיפה וורקול כי על האריזה מופיע ציטוט מהספר השני בסדרת "חמישים של גוונים של אפור". לפי וורקול, היא סברה כי המוצר יסייע לה לחוות אורגזמות כפי שלא חוותה בעבר אולם לא כך היה הדבר. עוד טוענת וורקול כי לפי החוק האמריקאי, כל מוצר המתויג כמעורר מיני, אמור לקבל אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי בתצורת מדבקה על המוצר אולם חומר הסיכה של "גוונים" לא זכה לאישור שכזה. וורקול תובעת בשם כל מי שרכש את חומר הסיכה בארבע השנים האחרונות והיא מצפה הן להחזר כספי והן לתשלום פיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully