וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכניסה בלי אזיקים: בעלי אולמות קולנוע מזהירים את מעריצי "חמישים גוונים של אפור"

8.2.2015 / 9:51

מעריצים שחלמו להגיע להקרנת הבכורה של הרומן הארוטי כשהם מצוידים במיטב אביזרי המין של כריסטין גריי, יצטרכו לוותר עליהם על מנת להיכנס לאולמות

יח"צ - חד פעמי

זה היה יכול להיות הקרקס הספונטני הכי טוב שנראה בשנה הקרובה, אבל בעלי אולמות הקולנוע בארה"ב לא ממש מוכנים לזרום עם ה-S&M שיק של מעריצי "חמישים גוונים של אפור". דובר רשת בתי הקולנוע של AMC ריאן נונאן הבהיר כי כניסתם של צופים שיגיעו לפרמיירה של הסרט הארוטי עם אביזרים ברוח הספר תיאסר.

"בעוד שאנו מקבלים בברכה צופים שיחליטו להפגין את התלהבותם מהסרט עם חליפה ברוח הסרט", הסביר נונאן, "לא נוכל להרשות הכנסה של כלי נשק (אמיתיים או מזויפים) או אביזרים שיגרמו לצופים אחרים להרגיש שלא בנוח או יפגמו בהנאה מהסרט". למרבה אכזבתם של המעריצים זה אומר שהשוטים, האזיקים ושאר צעצועי המין שמפארים את חדרו הסודי של כריסטיאן גריי, יצטרכו להישאר במגירת חדר השינה שלהם.

מי שמחפש להתנחם במשהו מהבשורות הקשות, יוכל למצוא אותם בהכרזה (הלא ממש מפתיעה) על תחילת ההפקה של שני סרטי ההמשך ל"חמישים גוונים של אפור". לאור הטירוף שמאפיין את השבועות שקדמו להקרנה הבכורה ושיאי מכירות הכרטיסים המוקדמות, נראה שבאולפני יוניברסל מבינים את עוצמת המותג הגדול שנמצא בידם והם מעוניינים למצות אותו עד תום. תאריכי הפצה רשמיים טרם נקבעו לשני סרטים הבאים בטרילוגיה.

"חמישים גוונים של אפור" ייצא לבתי הקולנוע בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully