וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרה לוין ארדי שרה "J-Town Girl". האזינו

12.2.2015 / 6:33

"J-Town Girl" הוא הסינגל הרביעי מתוך אלבומה ה-13 של הדרה לוין ארדי. גולשי וואלה! תרבות מוזמנים להאזין לו כעת. האזנה נעימה

יח"צ - חד פעמי

הדרה לוין ארדי משחררת את "J-Town Girl", סינגל רביעי מתוך "Rage against the eclipse", אלבומה ה-13 שנקרא ע"ש רומן הביכורים שיצא השנה וזכה בפרס סמיט לספרות. על הפקת השיר אמונה תמר אייזנמן. החיבור בין השתיים החל לפני כ-15 שנים, עת אייזנמן היתה הגיטריסטית הראשונה של לוין ארדי.

לאחר נתק של עשור, חזרו השתיים לעבוד ביחד. "כבר עשר שנים תמר ואני מציצות אחת על האחרת מרחוק. היינו כמו אהבת נעורים שחוותה משבר וגירושין קשים, והיינו צריכות זמן לגדול. לשמחתינו, גדלנו יופי. כשהתרצתה השעה, ובצעדים נרגשים אך זהירים, עשינו דרך זו אל זו. זה באמת היה כמו לפגוש מחדש את אהבת נעוריך, ולהתאהב מחדש, ממקום בוגר ויודע. בעדינות, בכבוד הדדי, בצניעות. במינונים נכונים. היה לנו הרבה קצ'ינג-אפ רגשי, ונפגשנו להרבה שיחות לפני שהתחלנו לעבוד, כדי לנקות ספיחי עבר, ולפתור פצעים פעורים. מאוד השתננו. גם מוזיקליות הלכנו לדרכים נפרדות. המפגש המחודש הזה איפשר לשתינו להתבטא, ולשתינו לוותר ולהרפות. נדמה לי שתמר מאוד הופתעה מהיד החפשית שאיפשרתי לה בהפקה. אבל האמת היא שבכלל לא רציתי להיות יותר מדי מעורבת, אלא שהיא לא הכירה את הצד הזה שבי. אבל זה היה כל הפוינט של האלבום הזה", אומרת לוין ארדי.

אייזנמן הפיקה שלושה שירים נוספים באלבום, ושירים אחרים בו הופקו על ידי איציק פצצתי, נעמן טל ואדם ג'יימס.

הופעה קרובה:
יום שני, 16 בפברואר, בלבונטין 7 בשעה 20:00.

עם הנגנים:
אסף קראוס - תופים
גילי ריבקין - כינור
ארז בן סעיד - גיטרה
פסנתר - הדרה לוין ארדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully