וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לדוד ד'אור שר שיר גנוז של אהוד מנור למען ילדי ניצן

9.2.2015 / 13:30

לרגל יובל לאגודת ניצן וציון עשור למותו של אהוד מנור, לקראת יום ההתרמה של אגודת ניצן ביום רביעי הקרוב, שיר גנוז של מנור הוקלט ומושר על ידי דוד ד'אור יחד עם מקהלת מורן. האזינו לו כאן

יח"צ - חד פעמי

לרגל ציון שנת ה-50 להקמת האגודה ועשור למותו של אהוד מנור, הקליט דוד ד'אור בשיתוף עם מקהלת ילדי מורן את השיר שכתב בעבר אהוד לפני 21 שנה למען ילדי ניצן. השיר יוצא לתקשורת לקראת יום ההתרמה הארצי של אגודת ניצן עם ארגוני החרשים בישראל (רביעי, 11.2).

מספרת עפרה פוקס-מנור, אלמנתו של אהוד מנור ז"ל: "אהוד אהב ילדים וחש אמפטיה למתקשים. הוא כתב שיר שמיועד היה להעלות את המודעות בציבור לתופעת לקויות הלמידה והוקדש לאגודת ניצן. המסר בשיר הוא: ילדים הם כמו ניצני פרחים. אם משקים ומטפחים – הם גדלים לתפארת".

השיר 'ניצן' נכתב בשנת 1994 והולחן והושר במקור על-ידי דוד ד'אור באירוע בבית נשיא המדינה דאז, עזר ויצמן ז"ל. הוא מעולם לא הושמע בכלי התקשורת.

"כשפנו אלי מניצן וביקשו להקליט את השיר שנכתב לפני 21 שנה ושרתי בשעתו בבית הנשיא, התרגשתי מאוד", מספר דוד ד'אור. "אני מקווה שהשיר שהוקלט כעת על ידי יפתח לבבות ויקדם את היחס לילדים עם ליקויי למידה".

מוסיפה ד"ר מלי דנינו, מנכ"לית ניצן: "בדרכו הייחודית, הרגישה והפיוטית רקם אהוד במילותיו את חזון האגודה. מילות השיר 'ראשית הפרח הבטחת הפרי' משקפות את רוח האגודה אז וגם היום, ואת המטרה שלשמה הוקמה: לטפל בניצן ולטפחו על מנת להבטיח שיזכה להפריח את פירותיו".

האזינו לשיר למעלה. לתרומת 10 ש"ח ניתן לשלוח SMS למספר: 3656 או בטלפון: 03-5372270. פרטים נוספים על אגודת ניצן ויום ההתרמה באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully