וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוק ודמע: עשרה רגעים שווים מטקס הגראמי 2015

9.2.2015 / 9:45

צפו בקטעים השווים מתוך הטקס, כולל קניה ווסט שמפריע לבק, ביונסה שרה מזמור כנסייתי, אנני לנוקס חוברת אל הוזייר, ELO ו-AC/DC מקפיצים, קריסטן וויג רוקדת עם סיה ועוד

הלילה נערך בלוס אנג'לס טקס הגראמי ה-57, והשאיר את הקהל על הרגליים כמעט לכל אורכו. רגעים מבדרים או מרגשים ובעיקר הופעות מרשימות, הנה עשרת הרגעים שכדאי לצפות בהם.

הזוכים בגראמי 2015

קייטי פרי נגד אלימות במשפחה

שבוע אחרי שהופיעה בסופרבול, הגיעה קייטי בגישה רצינית בהרבה וריגשה עם הביצוע שלה ל-"By The Grace Of God", השיר החותם את אלבומה האחרון, בסימן מאבק באלימות במשפחה. לפניה עלתה אל הבמה ברוק אקסטל, פעילה צעירה מאוסטין, טקסס, ששרדה אלימות מבן זוגה. "אהבה אותנטית לא מבטלת את ערכו של בן אדם אחר", היא אמרה בנאום הקצר שלה, והפצירה בסובלות ובסובלים מאלימות במשפחה לפנות אל הארגון שלה לעזרה. עוד לפני כן הוקרן מסר מצולם של הנשיא אובמה, שאמר: "זה תלוי בנו, בכולנו, ליצור תרבות שבה אלימות אינה נסבלת".

קניה ווסט עלה על הבמה כאשר בק זכה

קניה שיחזר את הרגע הנודע לשמצה שלו מטקס פרסי MTV ב-2009 - כאשר זכתה אז טיילור סוויפט הוא עלה אל הבמה בזמן הנאום שלה, לקח את המיקרופון מטיילור ההמומה ואמר שהוא מצטער, אבל ביונסה הייתה זו שצריכה לזכות. הפעם ביונסה הפסידה את פרס האלבום הטוב ביותר לבק, וכאשר הוא עלה על הבמה לקבל את הפרס הגיח שוב קניה, אלא שהפעם הוא ניגש אליו בחיוך, הניף את ידו וירד. שימו לב לתגובה ההמומה של ג'יי זי, שמתחלפת מיד בצחוק של רווחה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Electric Light Orchestra מופיעים

ג'ף לין חזר במלוא עזוז בשנים האחרונות. ב-2012 הוציא אלבום סולו לראשונה מזה 22 שנה והבטיח מוזיקה חדשה בקרוב, ובמקביל הוא מפקח על הוצאתם מחדש של אלבומי ELO. בספטמבר האחרון הוא אף איחד להקתו, Electric Light Orchestra, להופעה לראשונה מזה כשלושים שנה. הלילה בגראמי ELO הופיעה שוב וביצעה את הקלאסיקות "Evil Woman" ו-"Mr. Blue Sky". שימו לב לפול מקרטני המבסוט בקהל.

ביונסה שרה את "Take My Hand, Precious Lord", המוביל ל-"Glory" של קומון וג'ון לג'נד

בסימן של מאבק זכויות האדם של השחורים, ביונסה שרה את "Take My Hand, Precious Lord", המנון כנסייתי שליווה את הפעילים במאבקם בשנות השישים, ומיד אחריו הבליחו קומון וג'ון לג'נד וביצעו בהופעה חיה את "Glory", השיר המועמד לאוסקר מתוך הסרט "סלמה", העוסק ממש באותו נושא ומגולל את סיפורו של מרטין לות'ר קינג.

אנני לנוקס מצטרפת אל הוזייר

הוזייר שר את "Take Me to Church" ואנני לנוקס הצטרפה אליו לישורת האחרונה, שיר שללא ספק יאה לקולה העצום. מיד אחר כך היא עברה לשיר את "I Put a Spell On You".

AC/DC פותחים את הטקס בענק עם מחרוזת משיריהם

אגדות הרוק האוסטרליות הרימו את הקהל על הרגליים עם רצף של חדש וישן - "Rock or Bust" מאלבומם החדש באותו שם ואז הקלאסיקה "Highway to Hell", שבמהלכה ניתן היה לראות בקהל את קייטי פרי, טוני בנט וליידי גאגא מתמוגגים.

אשר וסטיבי וונדר מופיעים

עם נבל בלבד אשר סיפק ביצוע יפהפה לקלאסיקה של סטיבי וונדר, "If It's Magic", שרגע לפני הסוף נכנס בעצמו אל אלומת האור עם צליל המפוחית הכל כך מזוהה שלו.

מדונה מבצעת לראשונה על במה את שירה החדש

מדונה שיחזרה על הבמה את הקליפ של "Living For Love" - לבושה בבגדי מטדור כשמסביבה רקדנים במסכות שוורים. בשיאה של ההופעה היא הונפה באוויר על ידי כבלים.

סיה שרה, מאדי וקריסטן וויג רוקדות

סיה שוב הביאה איתה את הרקדנית הקטנה מאדי זיגלר לפזז על הבמה בשעה שהיא עצמה שרה את "בגבה אל הקהל. הפעם הצטרפה אל השתיים השחקנית והקומיקאית קריסטן וויג, שחבשה כמותן את אותה פאה צהובה ושיחזרה את תנועותיה של מאדי מהקליפ בזמן שהילדה יושבת בצד. אבל לא לאורך זמן - מאדי הצטרפה אליה עד מהרה למחול משותף.

ריהאנה, קניה ומקרטני מופיעים ביחד

קניה ווסט ופול מקרטני חברו אל ריהאנה בשירם המשותף, "FourFiveSeconds", מתוך אלבומה השמיני שבדרך. מקרטני לא ממש שר ואפילו מקמץ בקולות רקע, אלא מסתפק בנגינת גיטרה ומשאיר את היתר לרירי וקניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully