וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסל של ביל קוסבי בעירום שיצר אמן בן 15 מוצע לדיסניוורלד

9.2.2015 / 16:31

אמן בן 15 מקליפורניה הציע להחליף שני פסלים של הקומיקאי המואשם באונס ביל קוסבי, אחד מהם מוצב בדיסניוורלד, בפסלי ברונזה שיצר, שמציגים את קוסבי בעירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפסל "אלברט השמן בוכה על ד"ר הקסטבל" שיצר האמן רודמן אדוארדס/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמן רודמן אדוארדס בן ה-15, מטורלוק, קליפורניה, הציע שפסלי ברונזה פרובוקטיביים שיצר יחליפו שני פסלים ציבוריים של השחקן והקומיקאי ביל קוסבי, שמוצגים בהיכל התהילה של האקדמיה לאמנויות הטלוויזיה ולמדע בצפון הוליווד ובדיסנידוורלד. אדוארדס מציע להחליף פסלים אלו בפסלי ברונזה ביצירתו, שנקראים "אלברט השמן בוכה על ד"ר הקסטבל". בפסלים מוצג ביל קוסבי בעירום, בדמותו של ד"ר הקסטבל מהסדרה "משפחת קוסבי". את איבר מינו של קוסבי מכסה מיניאטורה של אלברט השמן, דמות קומיקס שדובב קוסבי מתוך סדרת האנימציה שהוא גם יצר והפיק בשנות ה-70, "ילדי קוסבי ואלברט השמן" שמה.

"אני רוצה שאנשים ייראו איך נראה ביל קוסבי באמת. עשיתי לו מבט מפחיד בגלל שהוא אדם מפחיד. הייתי מעריץ גדול של אלברט השמן עד שגיליתי מיהו באמת", אמר אדוארדס ל"הפינגטון פוסט". "אני פשוט חושב שאם הטענות נכונות, אז הוא לא צריך להיות מוצג בדרך שבה הוא מוצג על ידי היכל התהילה הטלוויזיוני. עד שהוא יתנצל, אני חושב שזה תיאור כנה יותר של קוסבי".

קוסבי מואשם באונס ובתקיפה מינית על ידי יותר מ-30 נשים, חלקן טוענות כי קוסבי גם סימם אותן. קוסבי הכחיש את ההאשמות. אדוארדס מעוניין לבנות את הפסל לאחר 20 בפברואר, היום שבו יציג את הצעתו באופן רשמי בגלריה לאמנות בפלורידה. בכוונתו לשנות את הממדים של הפסל אם יוזמנו ממנו פסלים. "לבנות פסל קטן ייקח לי ששה שבועות, ופסל גדול ייקח כמה חודשים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully