וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבו את קיילי: אוסטרליה תתחרה בתחרות האירוויזיון 2015

10.2.2015 / 22:09

באופן חד פעמי יגיעו נציגיה המזמרים של אוסטרליה ישירות אל הגמר, שיתקיים ב-23 במאי בווינה, אוסטריה. השנה חוגגת תחרות האירוויזיון את שנתה ה-60

אוסטרליה הוזמנה להתחרות באירוויזיון 2015, שיתקיים ב-23 במאי בווינה, אוסטריה. לכבוד ציון שנת ה-60 לאירוויזיון ובמוטיב 'בניית גשרים' שהתחרות השנה חרתה על דגלה, הזמין איגוד השידור האירופי את אוסטרליה להתחרות באופן חד פעמי בגמר של תחרות האירוויזיון 2015. בכך יגיע מספר המדינות המשתתפות השנה לארבעים.

אוסטרליה תורשה להצביע בשני מקצי חצי הגמר (שייערכו ב-19 וב-21 במאי), וכן בגמר עצמו, אם כי עוד לא ברור באיזו מתכונת - מלבד צוות אוסטרלי מטעמם שירכיב את הרשימה, ייתכן שחמישים אחוז מערך ההצבעה יועבר לידי הציבור.

"זהו מהלך נועז ובו זמנית מאוד מרגש", אמר ג'ון אולה סנד מטעם איגוד השידור האירופי. "זוהי דרכנו לומר, בואו נחגוג במסיבה הזו ביחד!". ואילו מייקל אביד, מנהל רשת הטלוויזיה האוסטרלית SBS, אמר כי הרשת שלו "משדרת את האירוויזיון מזה מעל 30 שנה, וראינו את אהבת האוסטרלים כלפי תחרות השירה גדלה במהלך השנים האלה".

במהלך התחרות של השנה שעברה שודר קטע שבו מתחננת אוסטרליה להשתתף באירוויזיון למרות שאינה חלק מאוסטרליה. נראה שזה עבד. בינתיים שאף אחד לא יספר להם שישראל היא באסיה. כזכור, הנציג הישראלי יהיה זה שיזכה בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully