וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 16 שנים: ג'ון סטיוארט עוזב את "The Daily Show"

11.2.2015 / 8:09

מגיש הלייט נייט הודיע לצופיו כי בכוונתו לעזוב את תוכנית הסאטירה הפופולרית. בשלב זה לא ברור האם בכוונת סטיוארט להתמקד בבימוי סרטים או שמא הוא עורק להגשת תוכנית אחרת

טלטלה בלייט נייט האמריקאי: ג'ון סטיוארט, שהגיש מאז שנת 1999, את התוכנית "The Daily Show" בערוץ קומדי סנטרל הודיע לצופים, שהגיעו להקלטת תוכניתו אתמול (שלישי), כי בכוונתו לעזוב את התוכנית. מאוחר יותר יצאה הודעה רשמית מטעם קומדי סנטרל המאשרת את דבריו. "זהו פרק הזמן הכי ארוך בו החזקתי בתפקיד... אני עובד גרוע... הגיע הזמן שמישהו אחר יקבל את ההזדמנות הזו", אמר סטיוארט בשידור.

"'The Daily Show' היא אבן דרך תרבותית עבור מיליוני מעריצים והיתה פלטפורמה חסרת תקדים לקומדיה פוליטית שתישאר באוויר שנים נוספות. ג'ון יפרוש מהגשת התוכנית בהמשך השנה. הוא גאון קומי והוא תמיד יהיה חלק ממשפחת קומדי סנטרל", נמסר בהצהרה.

סטיוארט, כאמור, החל בהגשת התוכנית בשנת 1999 ושינה את הדרך בה תוכניות לייט נייט מסקרות את הנושא הפוליטי. סטיוארט, למרות דעותיו הליברליות, לא היסס לתקוף את פוליטיקאים המזוהים עם עמדותיו.

בשלב זה לא ידוע מהו הצעד הבא בקריירה של סטיוארט. בשנת 2013 סטיוארט יצא לחופשה מהגשת התוכנית על מנת להתמקד בבימוי הסרט "רוז ווטר". עזיבתו של סטיוארט היא קוביה נוספת באפקט הדומינו שעובר על משבצת תוכניות הלייט נייט. סטיבן קולבר, שעזב אף הוא את קומדי סנטרל, יחליף את דיוויד לטרמן. לארי ווילמור יחליף את קולבר ויהיה המגיש האפרו-אמריקאי הראשון במשבצת זו עם "מינוריטי רפורט". מוקדם יותר ג'ימי פאלון החליף את ג'יי לנו ב"Tonight Show" וסת' מאיירס תפס את מקומו של פאלון ב"Late show". ג'יימס קורדן החליף את קרייג פרגוסון, צ'לסי הנדלר עברה לנטפליקס וג'ון אוליבר השיק ב-HBO את תוכניתו "Last Week Tonight".

צפו בהודעת הפרישה:

תוקף, כהרגלו, ב-CNN ואז מתארח אצלה ותוקף אותה שוב

צוחק על הסיקור של פיגוע הטרור בבוסטון ב-CNN

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ועל הנמסיס הגדולה שלו: רשת FOX News

מנחה את האוסקר בשנת 2008

הנאום המרגש אחרי ה-11 בספטמבר

התוכנית הראשונה של ג'ון סטיוארט בדיילי שואו (11 בינואר, 1999)


,,

מנחה את סאטרדיי נייט לייב בשנת 2002

מעורר סערה בזמן מבצע "צוק איתן"

מתייחס למשבר בין ארה"ב לישראל על רקע נאום ראש הממשלה בקונגרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully