וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר וויט בהלם, ג'סי פינקמן מצביע בשלט: סול גודמן חוזר היום עם מדיניות ה"סמוך"

11.2.2015 / 13:42

הרבה לפני שסול גודמן הכיר את וולטר ווייט וג'סי פינקמן, הוא היה עורך דין קטן בשם ג'ימי מק'גיל שבקושי גמר את החודש. הערב (רביעי) "סמוך על סול" מגיעה למסך הקטן, והייזנברג בהלם. פינת התרבות תביעת נזיקין, צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות, והפעם חדשות טובות לחובבי הטלוויזיה!

הסדרה "Better Call Saul" שזכתה לשם "סמוך על סול" מגיעה למסכים שלכם היום (רביעי), שלושה ימים לאחר השידור המקורי ברשת הכבלים האמריקאית AMC. הדרמה הקומית, עשרה פרקים בסך הכל, מחזירה למסך את סול גודמן, אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם סדרת הדרמה "שובר שורות".

עלילת "סמוך על סול", שתושק בשני פרקי בכורה, מתרחשת בשנת 2002, ומתמקדת בדמותו של עורך הדין המניפולטור מאלבקרקי, טרם הועסק על-ידי וולטר ווייט. כאשר אנחנו פוגשים אותו לראשונה, האדם שיהפוך לסול גודמן בכלל נקרא ג'ימי מק'גיל, עורך דין קטן בחיפוש עצמי שמתקשה לגמור את החודש. הסדרה תעקוב אחר התהליך שעובר ג'ימי עד שיהפוך לסול, כאשר מסביבו ניצבות דמויות המייצגות את הצדדים הלגיטימיים והפחות לגיטימיים של החוק.

בנתיים המעריצים משתוללים ותוהים מתי גם הייזנברג וג'סי יקפצו לבקר, שמועות על כך שבריאן קרנסטון מביים את אחד מפרקי העונה עולות ברשת חדשות לבקרים והעיקר שווינס גיליגן, יוצר שתי הסדרות, ממשיך להחזיק את המעריצים בביצים. צפיה מהנה אנד יו בטר קול פינת התרבות!

צמד פרקי הפתיחה של "סמוך על סול" ישודר היום (רביעי) ב-HOT Plus וב-yes Oh בשעה 22:00, ואף יהיו זמינים החל מהיום ב-VOD של YES וגם HOT ובשירות סלקום TV.

מה גאס היה אומר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully