וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: האם דלפו שירים גנוזים של הספייס גירלז?

11.2.2015 / 14:34

ארבעה שירים נדירים שהוקלטו, לכאורה, במהלך העבודה על אלבומה השלישי והאחרון של הלהקה אך לא נכנסו לבסוף, מצאו את דרכם ביממה האחרונה אל הרשת

הניינטיז התקשרו והן מחפשות אתכם דחוף. ארבעה שירים נדירים שלא הושמעו מעולם ונלקחו, לכאורה, מאלבומה השלישי של הספייס גירלז, דלפו ביממה האחרונה אל הרשת. ארבעת השירים שהוקלטו לפני 16 שנים הועלו ליוטיוב במקביל על ידי שלושה משתמשים שונים. Forever, שהגיע אחרי שני אלבומים שהפכו את רביעיית הבנות הבריטית לתופעה עולמית, נחשב לכושל ביותר של הלהקה. האלבום זכה לביקורות קשות מצד מבקרים ומעריצים וסימן את תחילת הסוף של הספייס גירלז, שלא הוציאו אחריו שירים נוספים לפני שהתפרקו סופית.

השיר הראשון מתוך הארבעה "If It's Lovin' On Your Mind", נשמע כמו להיט פוטנציאלי ברוח הלהקה וקשה להבין למה לא נכלל באלבום בסופו של דבר. "A Day In Your Life" הוא בלדה צ'יזית ברוח "Viva Forever", מה שאומר שכנראה היה מצליח לא פחות אם היה נכלל באלבום. "Right Back At Ya" יכול היה להשתחל למצעדים גם ב-2015 ולהגיע גבוה. "Pain Proof" הוא השיר החלש מבין הארבעה, אבל אף אחד לא היה מזדעק אם היה נכלל בסופו של דבר באלבום.

היחסים בין אמה בנטון, ג'רי האליוול, מלאני בראון, מלאני צ'יסהולם וויקטוריה בקהאם עלו על שרטון במהלך השנים. בקהאם סירבה בתוקף להצעות איחוד וניאותה לעשות זאת באופן חד פעמי בטקס הנעילה של אולימפיאדת לונדון. מי יודע? אולי הצלילים הנוסטלגיים האלה יעודדו אותה לשקול את זה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully