וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "'פאודה' סדרה מבטיחה, יש בה לא מעט אמת"

12.2.2015 / 6:30

"הסדרה 'פאודה' היא תעודת כבוד ליוצרים, לשחקנים, ליהודים ולערבים", אומר רה"מ לשעבר אהוד ברק על הסדרה העוסקת ביחידת מסתערבים. בהקרנת הבכורה פגשנו גם את כוכביה: צחי הלוי, איציק כהן, יובל סגל ורונה לי שמעון. צפו

כתב: שגיא בן נון, צילום: עידו שחם, עריכה: אביתר חלימי

"פאודה" (כאוס ומהומה) היא דרמת אקשן ומתח אותה יצרו אבי יששכרוף וליאור רז, שבמרכזה לוחמי יחידת המסתערבים המנהלים מרדף אינטנסיבי אחר בכיר מבוקשי החמאס, תאופיק חאמד. בתחילת השבוע התקיימה הקרנת בכורה לפרק הראשון של הסדרה, אותה כיבד בנוכחותו גם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מי שהגה והקים את יחידת המסתערבים דובדבן. בתום ההקרנה אמר ברק לוואלה תרבות: "אני חושב שהפרק הראשון באמת מבטיח. יש בו לא מעט מאותות האמת. הוא תעודת כבוד גם ליוצרים, יהודים וערבים, גם לשחקנים וגם לאלה שעמדו מאחוריהם. וההצדעה ללוחמים האמיתיים של היחידות המיוחדות".

בסדרה "פאודה", מצליח חאמד, מחבל מסוכן עם דם על הידיים, לחמוק שוב ושוב מניסיונות חיסול. במערכת הביטחון מתקבל מידע שהוא מתכנן להוציא אל הפועל פיגוע המוני, והמצוד אחריו שואב את המסתערבים עמוק אל תוך הרחוב הפלשתינאי. על הסדרה חתומים כיוצרים אבי יששכרוף וליאור רז, שגם משחק בתפקיד הראשי. התסריטאי הראשי הוא משה זונדר, והבמאי אסף ברנשטיין. עוד מככבים: צחי הלוי, איציק כהן, נטע גרטי, יובל סגל, רונה לי שמעון, שאדי מערי, לטיסיה היידו והישאם סולימאן.

בנוסף לשיחתנו עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, נפגשנו בהקרנת הבכורה של הסדרה גם עם כוכביה ושמענו מהם בין השאר על הפחד לצלם בזמן מבצע "צוק איתן" בכפר קאסם סדרה על הסכסוך היהודי ערבי; על החוויה האמנותית לגלם דמות שמגלמת דמות, כתיאטרון בתוך תיאטרון; על "בית הספר לטרור" שעברו השחקנים, שכלל לימודי ירי ולימודי קרב מגע שהובילו לעתים גם לפציעות, וכן על לימודי הערבית; ועל אחת הזוויות הייחודיות והלא שגרתיות של הסדרה – אתה יכול להיזהות עם הכאב של המחבל החמאסניק. צפו.

"פאודה" תשודר בימי ראשון ב- 22:15 החל מה-15 בפברואר בערוץ yes Oh HD, והחל מהיום (12 בפברואר) היא זמינה ב- yes VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully