וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט: "אני עושה מוזיקה עם טיילור סוויפט"

12.2.2015 / 11:00

"היא רוצה להיכנס לאולפן ואנחנו לגמרי מתכוונים לעשות את זה", חשף קניה בריאיון עם ראיין סיקרסט. בנוסף התייחס לעלייתו לבמה בזמן הזכייה של בק בגראמי: "מה שבאמת רציתי לעשות זה לצחוק על מה שקרה בעבר"

קניה ווסט, טיילור סוויפט. GettyImages
קניה וטיילור בטקס הגראמי ביום ראשון האחרון/GettyImages

בריאיון אתמול (רביעי) בתוכנית הרדיו של ראיין סיקרסט חשף קניה ווסט שהוא וטיילור סוויפט עומדים ליצור מוזיקה חדשה ביחד. כזכור, בטקס פרסי MTV ב-2009 זכתה טיילור סוויפט בפרס הקליפ הטוב ביותר, קניה עלה אל הבמה, לקח את המיקרופון מטיילור ההמומה, התנצל ואמר שביונסה הייתה צריכה לזכות בפרס, מעשה שהוביל לביקורת רבה עליו, כולל מנשיא ארה"ב שכינה אותו חמור. כעת נראה שאלה הם מים מתחת לגשר.

"היא רוצה להיכנס לאולפן ואנחנו לגמרי מתכוונים לעשות את זה", סיפר קניה, "כל אמן עם נקודת מבט מדהימה, פרספקטיבה, בסיס מעריצים - אני בעניין של להיכנס איתו לסטודיו ולעבוד". אז רשמו בפניכם, כל האמנים העומדים בקריטריונים.

"אני לא מפלה", הוסיף קניה, "אין לי אליטיזם מוזיקלי שנובע מכמות פרסי הגראמי שזכית בהם או הציון שקיבלת באלבום מסוים. אני חושב שכולם אוהבים מוזיקה, בין אם זה היפ-הופ, אלרטנטיבי, קאנטרי, ואם אני יכול להיות מעורב בנתינת אנרגיה מכל סוג לאנשים, עצה באולפן - בין אם את ביונסה, בין אם את טיילור סוויפט, בין אם אתה ג'יי זי, בין אם אתה בק, לא משנה מי - והם יכולים להפרות אותי, אני רוצה להיות חלק מזה".

האם ככה עשוי להישמע שיתוף פעולה בין טיילור לקניה? כי אנחנו לגמרי בעד

ווסט התייחס גם לתעלול שעשה על במת הגראמי הנוכחי, כאשר כמעט שיחזר את מה שעשה בשעתו לטיילור סוויפט, הפעם כאשר בק זכה בפרס האלבום הטוב ביותר. "אתה יודע, מה שבאמת רציתי לעשות זה לצחוק על מה שקרה בעבר, אבל פשוט לא רציתי לגזול מהרגע של בק או מהזמן שיש לו כדי לדבר, כי אתה יודע שבגראמי מנגנים מוזיקה מהר מאוד (לקטוע נאומים ארוכים), לא משנה מי אתה וכל זה. לא רציתי ששום דבר יגרע מזמן המסך שלו, אז פשוט ירדתי בחזרה, אתה יודע, זו הייתה בדיחה כמו פרסי הגראמי עצמם".

יצויין שדבריו של קניה סותרים את אלה שאמר בערב הגראמי לערוץ !E: "בק צריך לכבד אמנותיות והוא היה צריך לוותר על הפרס עבור ביונסה. ובשלב הזה אנחנו עייפים מזה. כי מה שקורה, כשאתה ממשיך להקטין בערכה של אמנות ולא מכבד את המלאכה ונותן לאנשים סטירה בפרצוף אחרי שהם מספקים מעשי גבורה מונומונטליים של מוזיקה - זהו חוסר כבוד כלפי השראה. ואנחנו כמוזיקאים חייבים לעורר השראה באנשים שהולכים לעבודה כל יום ומאזינים לביונסה והם מרגישים שזה לוקח אותם למקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully