וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגל בשלג: הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של "ספקטר"

12.2.2015 / 11:07

צילומי הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד הגיעו אל האלפים האוסטריים, ואנחנו זוכים לטעימה ראשונה מנופי "ספקטר" עם סרטון שמציג את הנעשה מאחורי המצלמות

ספקטר.
תיזהר לא לחטוף אנגינה

צילומי "ספקטר", הסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד, מתקיימים בימים אלה באחד מהיעדים היפים (והקפואים) ביותר בעולם: האלפים האוסטריים. הפקת הסרט שחררה היום (חמישי) סרטון ראשון מתוך אחורי הקלעים של הצילומים וגם תמונה ראשונה של דניאל קרייג, הלא הוא 007. גם ליה סיידו, שתגלם בסרט את נערת בונד, מדלן סוואן, ודייב בטיסטה שיגלם את מר הינקס, מספרים בו על חוויותיהם.

הסרט החדש מגיע אחרי ההצלחה העצומה של "סקייפול", שהפך לסרט בונד המצליח ביותר קופתית עם רווחים של 1.1 מיליארד דולר ברחבי העולם. סם מנדס שביים את הסרט הקודם חוזר אל אחורי המצלמות גם הפעם. העלילה מתארת את שובו של ארגון טרור אכזרי מעברו של בונד, שמרים את ראשו שוב בהנהגתו של אויב מסוכן. בסרט יככבו גם רייף פיינס, מוניקה בלוצ'י, כריסטוף וולץ ובן וישו.

בניסיון להתעלות על הרף הגבוה שהציב "סקייפול" מבטיחים היוצרים סרט אינטנסיבי ומרהיב לא פחות. האינטנסיביות הזאת גרמה לדניאל קרייג לנקוע את קרסולו במהלך צילומי סצנת קרב באולפני פיינווד בלונדון בשבוע שעבר, אולם הוא שב לצילומים בלוקיישן החדש ולא יצר עיכוב בלוחות הזמנים.

"ספקטר" יגיע לבתי הקולנוע ב-22 באוקטובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully