וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לווז בראדרז מארחים את ערן צור

17.2.2015 / 0:00

אחרי סינגל ראשון עם הזמרת שרי חוזרים ווז בראדרז עם חידוש אינדי דאנס לקלאסיקת האייטיז "Whole of The Moon", ומארחים לשם כך את ערן צור, שלא כמנהגו שר הפעם באנגלית. גולשי וואלה תרבות מוזמנים להאזין לביצוע

יח"צ - חד פעמי

אחרי שהפתיעו עם הזמרת שרי בשיר הראשון והכיפי "Release The Beast", חוזרים דני תובל, מבכירי ה-DJs בישראל, וזיו 'זיגו' גולנד, מוזיקאי שעבד עם אמנים ישראלים מובילים, עם סינגל חדש. ונעזרים הפעם בערן צור, שלא כמנהגו שר הפעם באנגלית.

גרסת האינדי דאנס הזו לקלאסיקת האייטיז (1985 במקור) של הלהקה הבריטית The Waterboys מצליחה לרגש ולהרקיד בו זמנית, להישמע בינלאומית אבל עם נגיעות מקומיות במודע. היא מביאה אינטרפרטציה אלקטרונית עדכנית עם זמר שהוא דמות דומיננטית בעולם הרוק שלנו. "אני וזיו גרים באותה שכונה", מספר צור,'"כשעלה הרעיון לשתף פעולה איתו ועם דני, לא חשבתי פעמיים. ודווקא העולם האחר שלהם עם שיר שאני מאוד אוהב, הצליח להדליק אותי. זה שאני לא מרבה לשיר באנגלית גם גרם לי לרצות להיות חלק מהפרויקט הזה".

"האמת היא שפנינו בתחילת העבודה על השיר הזה עם הרבה חוצפה ישראלית למייק סקוט, הסולן והמנהיג של הווטרבוייז", מספרים הווז ברארדרז. "הוא נתן לנו את ברכת הדרך ע"פ הסקיצה שהוא שמע, אבל מוזיקה אלקטרונית זה פחות הקטע שלו. אנחנו תמיד מחפשים לערבב בין העולמות ולא מחפשים זמר או זמרת שהם בנטייה הטבעית שלהם זמרי דאנס. שמחנו מאוד שערן צור, שהוא זמר ואמן שאנחנו מאוד מעריכים, הסכים 'להשתתף בניסוי' ולהביא את העולם שלו לתוך העולם האלקטרוני שלנו - ולהפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully