וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב אחרון לפני האוסקר: "מלון גרנד בודפשט" ו"משחק החיקוי" זכו בגילדת התסריטאים

15.2.2015 / 6:13

סרטו של ווס אנדרסון ממשיך לעשות חיל בעונת הפרסים. אחרי חמש הזכיות בטקס הבאפט"א, קטף הלילה (ראשון) "מלון גרנד בודפשט" את פרס התסריט המקורי של גילדת התסריטאים. "משחק החיקוי" זכה בפרס התסריט המעובד

יח"צ - חד פעמי

שמונה ימים לפני טקס האוסקר התכנסו הלילה (ראשון) שוב מיטב כוכבי הוליווד באולם אירועים יוקרתי לאירוע חלוקת פרסים. הפעם מדובר בגילדת התסריטאים, האחרונה מבין הגילדות הגדולות בעיר הסרטים להכתיר את נבחריה.

בקטגוריית התסריט המקורי המשיך "מלון גרנד בודפשט" של ווס אנדרסון את עונת הפרסים המפתיעה במיוחד שלו, כשהותיר מאחוריו את "התבגרות", "פוקס קצ'ר" ו"וויפלאש". פרס התסריט המעובד הוענק ל"משחק החיקוי". בתחום הטלוויזיה זכו "בלש אמיתי" בקטגוריית הדרמה ו"לואי" בקטגוריית הקומדיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוס השחור של עונת הפרסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לגילדות האחרות, נחשבת גילדת התסריטאים לבעייתית בכל הקשור לניבוי מגמות עתידיות. בעיקר בשל העובדה שחלק לא מבוטל מהתסריטים המובילים נפסלים לתחרות בגלל שכותביהם אינם נמנים על חברי הגילדה. השנה הוסרו מהרשימות התסריטים של "התיאוריה של הכל" ו"בירדמן", שניים מהסרטים המובילים והחשובים של השנה.

עם זאת, ניתן לומר שההפסד של "התבגרות" הוא עוד שלב קטן בצניחה שחווה הסרט בשבועות האחרונים. מי שנחשב לפייבוריט הגדול, איבד מעט מהמומנטום בטקס הבאפט"א הבריטי וכעת נראה שהקרב בינו לבין "בירדמן" בטקס האוסקר יהיה צמוד מתמיד.

רשימת הזוכים הבולטים:

תסריט מקורי: "מלון גרנד בודפשט"

תסריט מעובד: "משחק החיקוי"

תסריט דוקומנטרי: "The Internet's Own Boy"

סדרת דרמה: "בלש אמיתי"

סדרה קומית: "לואי"

התסריט הטוב ביותר לסדרה חדשה: "בלש אמיתי"

תוכנית וראייטי: "השבוע שהיה הלילה עם ג'ון אוליבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully