וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק בלי הפסקה: קובי מימון ינסה לשבור את שיא גינס בסטנד אפ

15.2.2015 / 14:01

במופע מיוחד שיתקיים במסגרת פסטיבל הקומדיה הראשון על שם ספי ריבלין, ינסה הקומיקאי לשבור את שיא גינס להופעה הארוכה ביותר. מימון צפוי לבלות על הבמה במשך 42 שעות ו-20 דקות רצופות

קובי מימון. רפי דלויה, יח"צ, ניר פקין
42 שעות של בדיחות/ניר פקין, רפי דלויה, יח"צ

הקומיקאי קובי מימון ינסה להיכנס בחודש הבא לדפי המהדורה הבאה של ספר השיאים של גינס, במסגרת מופע סטנד אפ מיוחד שיימשך על פני יומיים. השיא הנוכחי למופע הסטנד אפ הארוך ביותר עומד על 40 שעות ו-8 דקות, והוא נקבע על ידי הקומיקאי בוב מארלי (אין קשר לזמר) ב-2013. במשך 17 השעות הראשונות, אגב, הצליח מארלי שלא לחזור על אותה הבדיחה פעמיים.

המופע של מימון יכלול חומרים מהמופע שמקיים הקומיקאי ברחבי הארץ בימים אלה, כמו גם חומרים מקוריים שייכתבו במיוחד לטובת האירוע. על פי החוקים יידרש מימון שלא לעזוב את הבמה כלל ולא לחזור על אותה בדיחה פעמיים במשך 4 שעות. מנוחה תתאפשר לו פעם בשעה למשך חמש דקות. נציג מטעם גינס צפוי ללוות את האירוע מתחילתו ועד סופו כדי לוודא שמימון יעמוד בכל הדרישות.

היעד אליו מכוון מימון הוא 42 שעות ועשרים דקות רצופות (42.2, כמספר הקילומטרים בריצת מרתון). האירוע יתקיים ב-4 במרץ בהיכל התרבות ראשון לציון במסגרת פסטיבל הקומדיה הראשון על שם ספי ריבלין. מחירי הכרטיסים ינועו בין 20 ל-90 שקלים, תלוי בשעות.

טלפון להזמנות כרטיסים: 03-5745005

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully