וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב גדג' ניצח בגמר "הכוכב הבא", ייצג את ישראל באירוויזיון 2015

17.2.2015 / 23:14

בתום ערב עמוס בשירים ובהצבעות, ניצח נדב גדג' בגמר "הכוכב הבא" ונבחר להיות הנציג הישראלי באירוויזיון 2015 שייערך באוסטריה בחודש מאי

צילום מסך

נדב גדג', בן 16 מנתניה, זכה בגמר "הכוכב הבא" לאחר שגבר על איקי לוי והראסטה היברו מאן ושרי נחמיאס. אביה שושני הודחה כבר בתחילת משדר הגמר. בשלב הדו-קרב ביצע גדג' את שירה של ביונסה "Crazy In Love" ושילב בו את הפזמון משירו של סי-לו "Crazy". סולו הגמר של גדג' היה "All of Me" של ג'ון לג'נד. בעקבות ההסכם בין קשת והערוץ הראשון, גדג' יהיה זה שייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב.

אירוויזיון 2015 ייערך בחודש מאי בוינה. ישראל תשתתף בחצי הגמר השני שיתקיים ב-21 במאי ותתמודד מול 16 מדינות ביניהן אירלנד, אזרבייג'ן, נורבגיה ושבדיה.

העונה השנייה של "הכוכב הבא", שעברה שינויי פורמט רבים והחליפה את רוב השופטים בתוכנית, סבלה מנתוני רייטינג נמוכים ביחס לעונתה הקודמת. ממוצע הרייטינג העונתי של העונה הראשונה עמד על 33.8% (משדר הגמר זכה לנתון של 40.3%). ממוצע הרייטינג העונתי של העונה הנוכחית עמד על 28.7% (לפי בדיקת וואלה תרבות, כולל משדר הגמר. מקשת נמסר כי הממוצע הוא 29%). פורמט התוכנית נמכר למדינות רבות ברחבי העולם אולם במקביל להצלחה בברזיל ובפורטוגל למשל, נכשל בארה"ב ובגרמניה (בבריטניה הוחלט אף שלא להפיק את התוכנית).

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully