וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר בחוץ, חם בפנים: כמה כסף "חמישים גוונים של אפור" הכניס בכל מדינה?

17.2.2015 / 9:37

האירוע הקולנועי של חודש פברואר כבר כמעט מאחורינו וכעת הגיעה העת לסכם את נתוני הצפייה ב"חמישים גוונים של אפור": ולבדוק איזו מדינה מורכבת מהקהל החרמן ביותר. רמז: תושביה שותים תה מדי יום

יח"צ - חד פעמי

למרות התדמית הקרה, מתברר שתושבי בריטניה דווקא לוהטים. הסרט "חמישים גוונים של אפור", שהופץ ב-58 מדינות, הכניס בסוף השבוע הראשון לצאתו 21.5 מיליון דולר באי הבריטי. כך לפי נתונים שפרסם אתר "וראייטי". המדינה הבאה בטבלת שוברי הקופות ביבשת האירופאית אחרי בריטניה היא גרמניה עם 15.2 מיליון דולר. בצרפת הכניס "חמישים גוונים של אפור" 12 מיליון דולר, ברוסיה השמרנית הסרט זכה להכנסות של 10.5 מיליון דולר. עוד ברשימה: איטליה עם 9.1 מיליון דולר וספרד עם 7.9 מיליון דולר - הפתיחה הטובה ביותר לסרט שהוגבל לצפיית מבוגרים בלבד.

גם בדרום אמריקה הסרט זכה להצלחה. בברזיל "חמישים גוונים" הכניס 8.9 מיליון דולר ובארגנטינה 3.8 מיליון דולר. ומה קורה רחוק יותר? באוסטרליה הסרט הרוויח 8.6 מיליון דולר, בפיליפינים 2.2 מיליון דולר ובניו זילנד הצמרירית 1.1 מיליון דולר. לפי ההערכות, "חמישים גוונים" הרוויח בסוף השבוע הראשון לצאתו לאקרנים 158 מיליון דולר.

ומה קורה אצלנו? מפיצי הסרט בישראל הודיעו בתחילת השבוע כי כ-100 אלף איש צפו בסרט במהלך הסופ"ש וכי הסרט הוקרן למעלה מ-1,000 פעמים.

האם צפיתם ב"חמישים גוונים של אפור"? ספרו לנו בתגובות ובפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully