וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתנצלת: גאולה אבן, הכוכבת הגדולה של בחירות 2015

18.2.2015 / 0:08

גאולה אבן, מאז ההכרזה על הקדמת הבחירות, לא מספקת הנחות לאף אחד מהאנשים שפעם היו נפגשים עימה באירועים חברתיים ותוקפת הן מימין והן משמאל. וכשהיא עושה זאת, היא עושה עבודה עיתונאית מצוינת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יודעת מה לשאול ומתי. אבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
תענוג לראות את אבן מקרקסת חברי כנסת מהליכוד. באמת, תענוג אמיתי. כאב הראש מתחיל כשעוצרים לחשוב מי בעצם קרקס את חברי הליכוד ולמה. האם זאב אלקין היה במחנה של גדעון סער?

מהפנט לצפות בגאולה אבן בזמן האחרון. מהפנט ומבלבל כי בימינו, מאז שהוכרז על הקדמת הבחירות ויותר מתמיד, הקונפליקט בין חייה האישיים וחייה המקצועיים הגיע לשיא ומקשה על הצופים לגבש דעה אחת בהירה. תענוג לראות את אבן מקרקסת חברי כנסת מהליכוד. באמת, תענוג אמיתי. כאב הראש מתחיל כשעוצרים לחשוב מי בעצם קרקס את חברי הליכוד ולמה. האם זאב אלקין היה במחנה של גדעון סער? האם התבטא נגדו בעבר? מצד אחד, עבודה עיתונאית נהדרת, מצד שני, כאב ראש שזכור רק מימי "מלהולנד דרייב". מתי בפעם האחרונה משדר אקטואליה גרם לכם לחשוב?

מאוד נדיר לזכות בכזו חווית צפייה. לכן רק טבעי שמכל משדרי האקטואליה שסיקרו את אירועי דו"ח מבקר המדינה לגבי מעון ראש הממשלה, המשדר המרתק מכולם יהיה זה שבהנחיית גאולה אבן. עם כל הכבוד למגננה האוטומטית של חברי הכנסת חוטובלי, ארדן ולוין ולמענה האוטומטי של כתבי ערוץ 2 ו-10, העם רוצה יותר. אבן מלאה מאז ההכרזה על הבחירות באנרגיות שמקורן לא ממש ידוע. מדי ערב (כשהיא זו שמגישה את "המוסף" בערוץ הראשון) היא לא מספקת הנחות לאף אחד מהאנשים שפעם היו נפגשים עימה באירועים חברתיים ותוקפת. תוקפת מימין ותוקפת משמאל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נושא דברים בועידת הנשיאים במלון ענבל בירושלים. פברואר 2015. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
יש חשמל באוויר. ראש הממשלה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום
כשחה"כ זאב אלקין הגיע לאולפן, אבן סירבה לתת לו להוביל את הדיון למקום הנוח לו והקשתה עד שנשבר ופלט "אני לא יודע. תשאלי את ראש הממשלה"

וכשהיא עושה זאת, היא מצליחה לעלות על כמה נקודות מעניינות. כך למשל, מונולוג הפתיחה שלה אתמול, כלל מתקפה ישירה על בנימין נתניהו. אבן תהתה, ובצדק, מדוע חברי כנסת מטעם הליכוד נשלחים לדברר את ראש הממשלה בסוגיית הדו"ח שעוסק במעון ראש הממשלה ולא, נניח, במעון מפלגת הליכוד. הרי חברי הכנסת האלה לא מתגוררים במעון, הם לא עובדים מהמעון. כשחה"כ זאב אלקין הגיע לאולפן, אבן סירבה לתת לו להוביל את הדיון למקום הנוח לו (השוואה להוצאות מעון הנשיא שבכלל מתוקצב בסכומים אחרים) והקשתה עד שנשבר ופלט "אני לא יודע. תשאלי את ראש הממשלה".

זה, ולא הכרזת המנצח בעונה השנייה של "הכוכב הבא", היה אחד מרגעי הטלוויזיה הנהדרים של השבוע. רגע שהראה כי למרות השחיקה הנמשכת במעמדם, ישנם עיתונאים שמסרבים להיכנע וממשיכים לבצע את עבודתם נאמנה. וכאן שוב מגיע כאב הראש כי יודע כל ילד, בעלה של אבן עשוי להיות אחד המרוויחים הגדולים אם הקריירה הפוליטית של נתניהו תיפגע. מה עושים? ובכן, בצער רב, מפסיקים לדרוש מאנשים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור ומבינים שיש דברים עימם צריך לחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חבר הכנסת זאב אלקין בפריימריז של הליכוד, 31 בדצמבר 2014.. ראובן קסטרו
לא יודע. אלקין/ראובן קסטרו

בכלל לא משנה מהם מניעיה של אבן. כלומר, משנה אבל מה שיותר משנה הוא שאבן, אולי בזכות מעמדה, שואלת את השאלות שכל אזרח בר דעת צריך לשאול. הרי לא משנה מה תעשה, יבואו אליה בטענות. מושלם? הוגן? ראוי? אלה שאלות לא רלוונטיות. רק התוצאה חשובה ובמבחן התוצאה, גאולה אבן עומדת במשימה. וטוב שכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully