וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבנק הברזל מעקל לכם את הבית: הכירו את מונופול "משחקי הכס"

18.2.2015 / 11:50

רשת HBO ממשיכה להרחיב את מגוון המותגים ברוח הסדרה המצליחה, ולאחר השקת משחק וידאו וסדרת יין, מציגה הרשת גם גרסה משלה למשחק הלוח המפורסם. "המשתתפים יכולו לסחור את דרכם אל כס הברזל", מבטיחים יוצרי המשחק

מונופול משחקי הכס. מתוך חשבון הטוויטר של "משחקי הכס",
הגעת לווסטרוז וקפאת, המתן 2 תורות/מתוך חשבון הטוויטר של "משחקי הכס"

פחות מחודשיים נותרו עד לפתיחת העונה החמישית של "משחקי הכס", וככל שהקאמבק של ווסטרוז לחיינו מתקרב כך גם רמות האדרנלין גוברות. אם גם בכם פועם הקריז בימים אלה, תוכלו להוציא בקרוב את האנרגיות על משחק המונופול המיוחד ברוח הסדרה שתוציא רשת HBO לחנות הרשמית שלה. משחק הלוח הוותיק והמצליח יציג את המפה של היבשת המסוכסכת ומסביבה שלל הבתים, המוסדות והארגונים שמשתייכים אליה.

"המשחק החדש יאפשר למשתתפים להתחרות על השליטה בממלכות האדם", נכתב בהודעה הרשמית שמצורפת להכרזה על המשחק, "הם יוכלו לרכוש, למכור ולסחור את דרכם אל כס הברזל". בין היתר יכלול המשחק את טירת שחור, ווינטרפל, מעלה מלך, ובין היתר ניתן יהיה לסחור גם בביצי דרקון נדירות ויקרות ערך.

משחק המונופול של "משחקי הכס" מצטרף גם למשחק הוידאו שהושק לאחרונה וכן ליין ברוח הסדרה, שיצא לאחרונה לחנויות. בקרוב תוכלו ללגום אותו תוך כדי בזיזת הממלכות המתפרקות של חבריכם.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully