וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הראפר אפרומן מכה אישה במהלך הופעה

18.2.2015 / 14:35

הזמר שמוכר בזכות השיר "Because I Got High", חש מאוים במהלך הופעה במיסיסיפי כשהאישה התקרבה לבמה, והגיב באלימות. "זה לחלוטין לא מתאים לאופי שלו", הסבירו מקורביו

צילום מסך

הראפר האמריקאי ג'ורג' אדגר פורמן, הידוע יותר בשם הבמה "אפרומן", היה מעורב אתמול (שלישי) בתקרית אלימה במהלך הופעה במיסיסיפי. פורמן מוכר בעיקר בזכות השיר "Because I Got High" ומאחריו לא פחות מ-29 אלבומים. המופע, שהתקיים בעיירה בילוקסי במסגרת חגיגות המרדי גרא, קיבל תפנית מפתיעה כשאישה מקומית התקרבה לבמה מאחורי הזמר. פורמן לא היסס לרגע, הסתובב ושלח מכה חזקה לכיוון פניה של האישה שנפלה על הרצפה.

קטע הוידאו נקטע שניות בודדות לאחר המכה, כשפורמן כבר נראה כמי שמצטער על מעשיו. זה לא ממש סייע לו כשהנפגעת הגישה נגדו תלונה על תקיפה במשטרה המקומית. פורמן נעצר והורשע בגין תקיפה, ונאלץ לשלם 330 דולר כדי לשחרר את עצמו בערבות. גורמים במשטרת בילוקסי דיווחו שהמוזיקאי שיתף פעולה באופן מלא.

מקורבים לזמר טענו כי נוכחות משטרה או מאבטחים לא נראתה במקום, והצופים הרגישו חופשיים להתקרב לבמה. בשלב מסוים פורמן כנראה חש בסכנה כשהבחין בדמות מתקרבת אליו מאחור, והחליט להגיב באלימות. "זה לא מתאים לחלוטין לאופי שלו", הסבירו המקורבים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפרומן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully