וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים עשור לאלבום הבכורה ושרים באנגלית: האזינו לבית הבובות

22.2.2015 / 6:30

חברי בית הבובות מציינים עשור לאלבום הבכורה במופע מיוחד וגולשי וואלה תרבות מוזמנים להאזין ל-"Friend", שיר שנכתב באנגלית ונחשף כאן לראשונה. האזנה נעימה

יח"צ - חד פעמי

בשנת 2005 יצא "מדפים", אלבומה הראשון של בית הבובות. האלבום זכה להצלחה מסחרית גדולה וזיכה את הלהקה ברשימת פרסים ביניהם "הרכב השנה" "תגלית השנה" ו"להקת השנה". "סיגפו", "למעני" ו"שיר בעיפרון", כבשו את תחנות הרדיו וסחפו קהל גדול להופעות ברחבי הארץ.

כעת חוגגת הלהקה את יום ההולדת העשירי של אלבום הבכורה במופע גדול בבארבי (28 בפברואר) בו תארח את יובל דיין ומציעה לגולשי וואלה תרבות הזדמנות להאזין לשיר "Friend", שנחשף כאן לראשונה.

"השיר 'Friend' נכתב בשנות התשעים כשהיינו בגיל העשרה, בתקופה זו היצירה העיקרית שלנו נעשתה באנגלית בהשראת להקות הרוק הגדולות של אותה תקופה כמו פרל ג'אם, סאונדגארדן ואליס אין צ'יינס. מתישהו בצבא נעשה המעבר לכתיבה בעברית אך גם היום, מדי פעם, אנחנו חוזרים לכתוב באנגלית. מעולם לא פירסמנו שיר שלנו באנגלית ואנחנו שמחים שוואלה הרימו את הכפפה וש-'Friend' יזכה לחשיפה פומבית ראשונה. הוא אחד השירים האהובים שלנו. כרגע אין תוכנית להוציא עוד מהשירים באנגלית אך אין לדעת מה יילד יום", מסרו חברי בית הבובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully