וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הדרים-נויז The Telescopes מגיעה לראשונה להופעה בישראל

19.2.2015 / 10:54

ההרכב שחתום ב"קריאיישן" של אלן מקגי, חביב על השדרן האגדי ג'ון פיל, כונה על ידי NME "גאוני וחשוב", מגיע להופעה בפסאז' בתל אביב

The Telescopes, להקת הדרים-נויז והרוק הפסיכדלי של סטיבן לורי, מגיעה להופעה בפסאז' בתל אביב ביום שבת ה-18 באפריל בשעה 20:30. הלהקה, שהוקמה 1987 וביססה במהירות את מעמדה בראש מצעדי האינדי באנגליה, משכה את תשומת לבו של אלן מקגי שהחתים אותם ב"קריאיישן". מעריץ נוסף שעזר בחשיפה שלהם היה שדרן הרדיו האנגלי האגדי ג'ון פיל, שהלהקה הקליטה עבורו שני סשנים ב-BBC1, ואת הקליפים שלהם דאז ביים דאגלס הארט - בסיסט הג'יזס ומארי צ'יין (שמאז הפך לאחד מבמאי הקליפים החשובים באנגליה). מהדורות מחודשות של שני אלבומיהם המוקדמים שיצאו שנים לאחר שהתפרקו, הביאו את מגזין NME לכנות את הלהקה "גאונית וחשובה". אחד משירי הלהקה, "The Perfect Needle", אף נכלל בפסקול הסרט "טריינספוטינג".

אחרי שחזרו לפעילות בשנות האלפיים הפופולריות של הלהקה רק גברה אחרי שפורטיסהד והבלאק איינג'לז הזמינו אותם לנגן בהזדמנויות שונות. אלבומה האחרון עד כה של הטלסקופס, " Harm", יצא ב-2013. כיום עובדת הלהקה על חומרים חדשים שיוקלטו באולפני הבריאן ג'ונסטאון מסקר בברלין ויצאו באלבום חדש שיראה אור באוגוסט 2015.

את המופע של הלהקה בישראל תפתח להקת הדרים-שוגייז המקומית ועדת חריגים, חודש לפני שיצאו חבריה לסיבוב הופעות אמריקאי שבמהלכו יופיעו בפסטיבל Austin Psych Fest ולאורך החוף המערבי, מלוס אנג'לס עד סיאטל, לכבוד צאת אלבומם השני בלייבל Burger Records\אנובה מיוזיק.

ההופעה של הטלסקופ מהווה את הסיפתח בסדרת ערבי הקונספט Tel Aviv Shoegazers, ערבי שוגייז-דרון-דרים-ועוד שיתרחשו בפסאז', בהפקת המון ווליום. מזה מספר שנים מייבאת המון ווליום מופעים של אמנים בינלאומיים – קלאסיקות כמו The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, לצד אמני האלטרנטיב Mojave3, Mark Kozelek ואמני אינדי עכשוויים.

כרטיס להופעה של הטלסקופס יעלה 90 ש"ח וניתן לרכוש אותו ממש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • The Telescope

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully