וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייזרים אדירים: סרט חדש בסדרת "הנוסע השמיני" ייצא לקולנוע בקרוב

19.2.2015 / 13:37

על פי פרסום ב"וראייטי" סרט חדש בסדרת האימה המצליחה משנות ה-80 וה-90 קיבל אור ירוק. הבמאי הדרום אפריקאי ניל בלומקאמפ ("מחוז 9") יביים את הסרט וינסה להחזיר גם את הכוכבת הגדולה, סיגורני וויבר

Um... So I think it's officially my next film. #alien

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on

תעשיית הרימייקים ההוליוודית ממשיכה למחזר את המותגים המצליחים של שנות ה-80, והפעם הגיע תורם של ריפלי והחייזר הכי אייקוני בתולדות הקולנוע. "וראייטי" מדווח כי הסרט החדש ייצא לדרך בהפקתו של רידלי סקוט, שביים את הסרט הראשון והמוצלח מכולם ב-1979. מי שנבחר לביים את הפרויקט הוא הבמאי הדרום אפריקאי המוערך, ניל בלומקאמפ. סרט הביכורים של בלומקאמפ כבמאי היה "מחוז 9" שזכה ל-4 מועמדויות בטקס האוסקר של 2009. בחודשים הקרובים צפוי לצאת לקולנוע סרטו השלישי "צ'אפי".

על פי מקורות באולפנים, הסרט החדש יתקיים במקביל לסרט ההמשך של "פרומתיאוס", אותו יביים סקוט בעצמו. עלילת הסרט תתרחש שנים אחרי עלילת "פרומתיאוס" ובשלב זה לא ברור אם סיגורני וויבר תשוב לגלם את דמותה של ריפלי. הכוכבת השאירה את הדלת פתוחה לאפשרות הזו כשסיפרה: "ניל שלח לי בחודשים האחרונים רעיונות מבריקים. אם משהו יצמח מתוך זה הוא יהיה מקורי לחלוטין וזה גורם לי לרצות להשתתף. אם מישהו מוכשר כמו ניל יביים, אני בהחלט אהיה מוכנה להקשיב".

Oh shit

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on

בחודשים האחרונים הצית בלומקאמפ את דמיונם של מעריצי הסדרה כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו סקיצות מעולמו של החייזר. מאוחר יותר הבהיר שמדובר ביצירות שעשה על דעתו בלבד, אך נראה שהתגובות האוהדות אליהם גרמו לראשי אולפני פוקס המאה ה-20 להתאהב ברעיון. הבוקר (חמישי) חשף הבמאי את הידיעה בצירוף אחת מהסקיצות כשכתב: "אז אני חושב שזה הסרט הבא שלי #הנוסע השמיני". בשלב זה כבר ברור שהסקיצות שנחשפו לא יהיו בסרט החדש, מה שרק מגדיל את המסתורין סביבו.

הסרט האחרון בסדרה יצא בשנת 1997 ונחשב לכישלון קופתי בצפון אמריקה. עם זאת הכנסותיו העולמיות הכפילו את התקציב. "פרומתיאוס" של רידלי סקוט הוכיח את חוזק המותג לפני שלוש שנים כשגרף 400 מיליון דולר ברחבי העולם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

#weyland corp

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on

Woulda rocked. Was a mental stroll into the world Ridley Scott created.

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on

Was working on this. Don't think I am anymore. Love it though. #alien #xenomorph

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on

Wtf?

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully