וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה 12 שנים: להקת בלר מכריזה על אלבום חדש. האזינו לסינגל הראשון מתוכו

19.2.2015 / 16:00

אחרי טיזרים ורמזים לאורך היום (חמישי), הכריזה להקת בלר כי היא מוציאה את אלבומה השמיני ב-27 באפריל, הראשון שלהם כרביעיה מזה 16 שנה. העבודה על האלבום נמשכה מאז מאי 2013 והיה חשש שבסופו של דבר לא יצא. האזינו לסינגל הראשון

blur. AP
הפתעה!/AP

12 שנים מאז שיצא אלבומה האחרון, "Think Tank" (שכלל את אחד מהשירים היפים ביותר שלה, "Out of Time") הכריזה היום להקת בלר כי תוציא אלבום חדש בשם "The Magic Whip" ב-27 באפריל. כבר במאי 2013 רמזה הלהקה במהלך הופעה בהונג קונג כי תנצל את שהותה במקום כדי להקליט חומרים חדשים. בפברואר 2014 עדכן דיימון אלברן בריאיון עם NME כי הלהקה אכן כתבה בסביבות 15 שירים ביחד במהלך שבוע אחד שבהו שהו חבריה בהונג קונג. אלברן אמר ל-NME כי ייתכן שהמלאכה על האלבום לא הושלמה בגלל החום ושאולי "זה יהיה אחד מהאלבומים האלה שלעולם לא יראו אור".

"יש כמה קטעים מעולים בפנים", אמר בשעתו, "אבל נדרשנו לנסוע יותר מדי מהמקום שבו שהינו אל המקום שבו הקלטנו, והיה פשוט חם מדי. אני חושב שזאת הסיבה שלא סיימנו אותו".

הבוקר (חמישי) פירסם הצהובון הבריטי 'הסאן' רמז לכך שבמהלך היום תצא הכרזה על אלבום חדש של בלר. בתמונה מופיעים שלט ניאון וכיתובים במנדרינית, ולדברי העיתון מדובר היה בחלק מהעיצוב של אלבום חדש מלהקה ענקית, שמגיע יותר מעשור אחרי אלבום האולפן האחרון שלהם. על פי הידיעה של 'הסאן', אלבומה האחרון של הלהקה העלומה יצא בשנת העז האחרונה, שאכן הייתה 2003. ב-NME נעזרו בקוראי מנדרינית וקיבלו אישור: הכיתוב בתמונה מיתרגם בערך למעלה משמאל ל"בלר" ולמטה מימין ל"שוט הקסם". אם זה לא מספיק, גרהם קוקסון צייץ הבוקר בטוויטר שלו את הדבר התמים, "יום יפה, לא כך...", שכמובן הצטרף למחול ההשערות. את האישוש האחרון בלי לקבל את האישוש האחרון קיבלנו כאשר ב-15:15 פרסמה הלהקה וידאו בפייסבוק שלה עם ספירה לאחור בת 45 דקות.

וכמובן, כעת הכריזה הלהקה בפירוש כי היא מוציאה את אלבומה השמיני במעין ריאיון שהוזרם בשידור חי מתוך מסעדה סינית בצ'יינה טאון בלונדון עם השדרן זיין לואו. לדברי חבריה, העובדה שרוב האלבום הוקלט באולפן חם בהונג קונג השפיעה בהחלט על הגישה של האלבום ועל האופן שבו הוא נשמע.

מאז 2003 היו חברי ההרכב בשלל פרויקטים נפרדים. ב-2014 הוציא דיימון אלברן את אלבום הסולו הראשון שלו, ולפני כן יצר במסגרת הגורילאז, The Good The Bad and The Queen, מאלי מיוזיק ועוד. גרהם קוקסון עזב את הלהקה כבר ב-2002, והאלבום המשותף האחרון שלהם כרביעיה היה "13" מ-1999.

האזינו לסינגל הראשון מתוך "The Magic Whip"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת האלבום, שהתמונה שלה הופיעה הבוקר ב'הסאן'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשימת השירים באלבום/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכדי להיזכר קצת בנחת שהסבו לנו החברים האלה בעבר, הנה טעימות מהקריירה הנפלאה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully