וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם Telefon Tel Aviv

22.2.2015 / 6:22

ג'ושוע יוסטיס, Telefon Tel Aviv, בוחר את האלבומים שהשפיעו עליו יותר מכל. כולל השיר ששינה את חייו בתור תלמיד קולג', האלבום שקרע את מערכת הסאונד בהונדה הישנה שלו והשיר הכי אוהב של הפט שופ בויז. האזינו לבחירות

Autechre - Eutow

קיבלתי את האלבום הזה ביום שהוא יצא - אני וחברים שלי חיכינו לזה כמו ילדים בבית ספר. הציפייה הייתה בלתי נסבלת. אני זוכר שהקשבתי לכל האלבום בשלמותו, בלי לזוז, ואז ניגנתי אותו שוב מההתחלה ונכנסתי למיטה. התעוררתי בבוקר מחלום כשזמזום של דבורים מסביבי, זה היה מדהים ומפחיד. אני עדיין אוהב את השיר הזה כל כך עד היום.

Cocteau Twins - Itchy Glowbo Blow

החבר של אחותי הגדולה הכיר לי את השיר הזה כשהייתי בכיתה ו' - הוא היה הבחור הכי קול בתיכון והיה לו טעם מושלם במוזיקה. זה תמיד מחזיר אותי למכונית של אמא שלי בשלהי שנות ה-80... אין לי עדיין שום מושג איך השיר הזה נוצר. הוא פשוט קסום.

Plastikman - Plastique

בן הדוד שלי ואני עבדנו בחנות תקליטים בתיכון. באחד הימים היינו כבר בשלבי סגירה כשראינו דיסק חדש במחלקת הדאנס - העטיפה נראתה לנו כל כך מגניבה באותם זמנים. אז פתחנו אותה והקשבנו לו בזמן שטאטאנו והוצאנו את הזבל וכל יתר הניקיונות. אני חושב שהשיר הזה פשוט העיף לשנינו את המוח, בגלל שמבחינה ריתמית זה לא התאים בשום צורה לדאנס הסטנדרטי, אבל עדיין היה קרוב לראפ של ניו אורלינס שעליו גדלנו.

Masta Ace (Incorporated) - Born to Roll

כולם תמיד מתלהבים מהשיר הזה, אבל הוא באמת אחד האהובים עלי. הביט הזה כל כך "פוסט הודיני" והבאס פשוט מושלם. כל הצלילים הדיסוננטיים האלה פשוט מושלמים. קרעתי איתם את מערכת הרמקולים הנוראית בהונדה הישנה שלי.

Exhorder - Legions of Death

חבטה ניו-אורלינסית במיטבה. בלי אקסהורדר לא הייתה פנטרה או שורה של להקות אחרות שהיו הרבה יותר מפורסמות מהחבר'ה האלה. הגרוב כאן פשוט בלתי מנוצח והזעם הוא 100 אחוז אמיתי. ויני לה בלה וג'יי קראבולו כתבו את הספר על דיוק וקצב של גיטרה. עבורי הם אמת המידה לריפינג וטכניקה ורעל עד עצם היום הזה.

Steve Reich - Music for 18 Musicians

זוהי פיסת המוזיקה הכי חשובה לי. המורה שלי לקומפוזיציה ניגן את זה בשנה הראשונה שלי בקולג', ומאז לא הייתי שוב אותו אדם. לא ידעתי שבני אדם מסוגלים לייצר כזה יופי בלתי יאמן.

Pet Shop Boys - Love Comes Quickly

תמיד הייתי מהופנט לקול של ניל טננט - הוא יחיד במינו, ולא יהיה לעולם אחד כזה. השיר הזה הוא דוגמה מצוינת לסגנונות המוזיקה הכי אהובים עלי שכתבו הפט שופ בויז, והוא נשאר איתי גם בשנותיי הבוגרות. איזה שיר, איזה קול.

האזינו לפלייליסט במלואו

Telefon Tel Aviv יגייעו לישראל להופעה אחת במועדון הפסאז', אלנבי 94, תל אביב. ההופעה תתקיים ביום שישי, 27.2 ב-22:30. הזמינו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully