וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטמן וסופרמן, מאחוריכם: אקווהמן נחשף לראשונה

20.2.2015 / 9:17

במאי "באטמן נגד סופרמן" זאק סניידר, חשף אמש (חמישי) את התמונה הראשונה של ג'ייסון מומואה בתפקיד גיבור העל השוכן במצולות הים. אקווהמן צפוי לערוך הופעה גם ב"ליגת הצדק" לפני שיככב בסרט ייעודי משלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאחד הממלכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הוא כבר מזמן לא רק סרט ההמשך ל"איש הפלדה", וגם לא רק מפגש האיתנים בין סופרמן לאיש העטלף. שורה ארוכה של גיבורים ונבלים מעולם הקומיקס של DC יערכו הופכת בכורה בסרט, כל זאת כהכנה ל"ליגת הצדק", שייצא לבתי הקולנוע ב-2017.

זאק סניידר, במאי הסרט, חשף אמש (חמישי) בטוויטר את התמונה הרשמית הראשונה של אקווהמן, אותו יגלם ג'ייסון מומואה ("משחקי הכס"). על התמונה מופיע הכיתוב "Unite The Seven" (אחד את השבעה), ככל הנראה רמז לשבעת הימים שעליהם אמור הגיבור למשול בהתאם למעמדו כ"מלך הים". גם הקילשון, כלי הנשק המאפיין את אקווהמן, עבר שדרוג בגרסת הקולנוע וכולל ארבע "שיניים" במקום שלוש.

בהתאם לקו המאפיין את גיבוריו של סניידר, גם מומואה נראה כאן שרירי הרבה יותר מגרסת הקומיקס, ומופיע בצבעי שחור-לבן, דרך שבה הוצגו גם וונדר וומן (גל גדות) ובאטמן החדש (בן אפלק). לאחר שישתתף גם ב"ליגת הצדק", יופיע אקווהמן בסרט ייעודי משלו ביולי 2018.

בריאיון שהעניק סניידר לפני שנה לרדיו דטרויט הוא נשמע נלהב במיוחד מהפוטנציאל של הדמות. "אני לא רוצה לחשוף יותר מדי ממה שעומד לקרות", אמר סניידר, "הדבר המגניב לגבי אקוומן זה הקילשון שלו. רק תחשבו על זה שהוא מספיק מסוכן כדי לקרוע את הבשר מעל גופו של סופרמן, אם השניים יגיעו לעימות פיזי. הקיום שלו במים העמוקים מאוד האלה הופך אותו לחזק בצורה יוצאת דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully